Identifying Data | 2020/21 | ||||||||||||||||
Subject (*) | Basic Habitat | Code | 630G02062 | ||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fifth | Optional | 6 | |||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||
Department | Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas Expresión Gráfica Arquitectónica Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||
General description | Esta materia ten por obxectivo desenvolver as capacidades do alumnado para analizar -desde un enfoque de dereitos- a construción do hábitat humano a partir de procesos, formais ou non, tanto nas sociedades opulentas como nas empobrecidas. | ||||||||||||||||
Contingency plan |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral. - Obradoiro. - Proba mixta. *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral: adaptarase á forma telemática a través da plataforma Teams. - Obradoiro: adaptarase á forma telemática a través da plataforma Teams. - Proba mixta: formalizarase unha entrega a través da plataforma Moodle/Teams e complementarase coa avaliación telemática dos contidos teórico-prácticos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: diariamente. De uso para facer consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas. - Moodle: semanalmente. Empregarase para facilitar documentación adicional ás sesións maxistrais ou para o obradoiro. - Teams: 1 sesión semanal na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da Escola. Tamén servirá como canle de comunicación para a atención individual ou grupal no horario de titorías de cada docente. 4. Modificacións na avaliación Traballo no obradoiro (100%). En relación co traballo elaborado, valorarase: - O grao de seguimento virtual e participación nas sesións de traballo. - A pertinencia e adecuación metodolóxica das propostas. - A orixinalidade e profundidade do contido. - O tratamento dunha linguaxe visual e escrita propia da arquitectura. - A utilización de fontes documentais relevantes e actuais. - A presentación e a claridade na exposición. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: - As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesións presenciais que tiveron lugar até o momento no que se suspendeu a actividade presencial. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: - Asistencia/participación mínima esixida nas actividades da aula: 80%. - Valoración da elaboración e presentación dos traballos: 100%. B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención da asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC" (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): - Valoración da elaboración e presentación dos traballos: 100%. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: - Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. - Obter unha puntuación de 5 sobre 10 no traballo teórico-práctico do obradoiro. - Entregar e expoñer o traballo nas datas que se indiquen. - Quen non superase a primeira oportunidade poderá presentarse a unha segunda, que consistirá nunha proba mixta de tipo teórico-práctico no mes de xullo, segundo o calendario oficial. Para poder presentarse a esta segunda oportunidade, o alumnado deberá entregar o traballo teórico-práctico, axeitadamente titorizado polo profesorado, no momento de realización da proba. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Facilitaranse a través de Moodle /Teams as fontes de información necesarias para o desenvolvemento do curso. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |