Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Proxecto da Paisaxe 4 | Código | 630G03024 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 12 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral |
PAISAXE RURAL E LITORAL. ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN E REXENERACIÓN. Baséase na realización de análises e propostas de intervención a escala territorial. Un dos puntos fundamentales de incidencia será a auga. As paisaxes da auga e o papel da auga na paisaxe. Incidindo tamén na importancia da paisaxe como soporte productivo e de manexo e xestión. Exploraranse tamén estratexias e mecanismos para realizar procesos de transformación e de uso da paisaxe. Tendo en conta as limitacións naturais e/ou humanas e os posibles confitos de uso. |
||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizan cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Actividades iniciais - Sesión maxistral - Obradoiro - Lecturas *Metodoloxías docentes que se modifican - Saídas a campo (Incorporaranse a sesións de discusión dirixida sobre o lugar de intervención) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos do obradoiro. – Moodle da USC: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as lecturas e os contidos das clases maxistrais, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en peque no grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Non se realizan cambios na avaliación. 3Os traballos entregaranse a través da plataforma moodle en vez de en papel. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non é necesario modificar a bibliografía. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |