Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Detectar e definir a causa dos efectos de funcionamento das máquinas e reparalas. a nivel de xestión. |
A2
|
|
|
Elaborar planos de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, anivel de xestión. |
A4
|
|
|
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A7
|
|
|
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizo da maquinaria, a nivel de xestión. |
A9
|
|
|
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e o pasaxe, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios d demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A10
|
|
|
Organizar procedementos seguros de mantemento e reparacións, a nivel de xestión. |
A11
|
|
|
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento ou reparalo, a nivel de xestión. |
A14
|
|
|
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
A15
|
|
|
Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B11
|
|
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
|
B14
|
|
Organizar, planificar e resolver problemas. |
|
B15
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|