| Competencias do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A13 |
Capacidade para a avaliación das avarías e defectos notificados, nos espazos de carga, as tapas de escotilla e os tanques de lastre, e adoptar as medidas oportunas. |
| A16 |
Capacidade para vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio mariño. |
| A21 |
Capacidade para identificar danos e defectos, elaborar informes e implantar medidas correctivas. |
| B2 |
Capacidade para resolver problemas de forma efectiva. |
| B4 |
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
| B5 |
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
| B6 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
| B8 |
Capacidade para comunicar por escrito e oralmente os coñecementos precedentes da linguaxe e síntese. |
| B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B10 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
| B11 |
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
| B14 |
CB8-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
| B15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
| B16 |
CB10-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
| C1 |
Capacidade para expresarse correctamente tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
| C2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
| C3 |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
| C4 |
Capacidade para desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
| C6 |
Capacidade para valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Capacidade para asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
| C8 |
Capacidade para valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| ---- |
AP13 AP16 AP21
|
BM2 BM4 BM5 BM6 BM8 BM9 BM10 BM11 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM6 CM7 CM8
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
| As Inspeccions do Estado de bandeira do buque: |
O UNCLOS como fundamento da súa competencia e obrigacións derivadas. O proceso de Inspección e aspectos que abarca. Os Certificados estatutarios: Convenios Internacionais básicos de aplicación e análise dos requisitos esenciais para lograr a obtención e renovación dos mesmos. A delegación da Inspección e a Certificación nas organizacións Recoñecidas por parte do Estado
de Bandeira. A Organización da Inspección e o Recoñecemento de Buques pola
Administración Marítima española: Análise da normativa vixente. |
| As Sociedades de Clasificación: |
O seu papel histórico, evolución e situación actual con especial
referencia ao papel da IACS. A Clasificación: Ámbito de aplicación, asignación,
mantemento, suspensión e retirada de clase. Tipos de inspeccións. Análise do proceso
para a obtención dos Certificados de Clase na fase de construción de buque, así como a súa
renovación ao longo da vida do mesmo. O dobre papel das Sociedades de Clasificación
(como Clase e como Organización Recoñecida por un Estado de Bandeira) e os problemas que
expón. A cuestión da responsabilidade das Sociedades de Clasificación: novos tempos.
Normativa de aplicación na UE tras o accidente do ERIKA. |
| As Regions MoU e o Estado Rector do Porto: |
Xénese (UNCLOS como fundamento da
súa competencia), análise desde a súa implantación e evolución cara a unha cobertura mundial.
Procedementos de inspección con especial referencia ao París MOU e consecuencias no
transporte marítimo. Estudo pormenorizado das listas de comprobación a cumprimentar
para tratar de evitar deficiencias e/ou detencións nas Inspeccións. Recursos ante
detencións do buque por un Estado Reitor do Porto. |
| O proceso de Vetting de un buque: |
Introdución. Xénese, evolución e situación actual. As
Inspeccións como parte relevante do proceso: contido das mesmas e análises das
listas de comprobación establecidas nos requirimentos de varias Compañías Vetting de prestixio.
Ámbito de aplicación: A OCIMF e a base de datos SIRE; o CDI e a base de datos
SIR. O papel de INTERTANKO e BIMCO. Outros criterios adicionais selección: O Estado Reitor
do Porto, os Estados de Bandeira, as Sociedades de Clasificación e a base de datos Equasis.
O programa voluntario TMSA como marco para a autovaloración do sistema de xestión da
seguridade do operador do buque. Análise xeral de cláusulas sobre vetting nos contratos
de fletamento. |
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Traballos tutelados |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
1 |
10 |
11 |
| Presentación oral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
1 |
1 |
2 |
| Proba obxectiva |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
2 |
0 |
2 |
| Sesión maxistral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
60 |
75 |
135 |
| |
| Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Traballos tutelados |
SOBRE OS TEMAS RELACIONADOS COA MATERIA ELEGIDOS POLO PROFESOR |
| Presentación oral |
SOBRE OS TRABALLOS TUTELADOS |
| Proba obxectiva |
EXAME FINAL |
| Sesión maxistral |
CLASES TEÓRICAS |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Sesión maxistral |
| Traballos tutelados |
| Presentación oral |
| Proba obxectiva |
|
| Descrición |
La atención personalizada al alumno se realizará en horario normal de tutorías
|
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Sesión maxistral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación. |
10 |
| Traballos tutelados |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación. |
15 |
| Presentación oral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación. |
15 |
| Proba obxectiva |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación. |
60 |
| |
|
Observacións avaliación |
|
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
Para hacer la media de la asignatura es necesario tener en cada metodología un mínimo de 4 sobre 10.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
INTERTANKO (2011). A guide to the vetting process . London
Broad, P. F. J. (Peter F. J.) (2009). Marine classification society surveying . London : Witherby Seamanship International
IMO (2012). Procedures for port state control 2011. London
Thompson, C. B. (2006). Surveying marine damage : a handbook for marine surveyor and loss adjusters and a guide for underwriters, shipowners, lawyers particulary for insurance claims . London : Witherby
Knowles, Tim (2009). Tanker vetting : understanding the issues involved. Edimburgh: Witherby Seamanship International |
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
| Materias que continúan o temario |
|
|