Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Que el alumno llegue a conocer los fundamentos del derecho |
A10 A11
|
B2 B3 B13 B14
|
C8
|
Que se familiarice con todos los Convenios Internacionales del ámbito marítimo |
A46
|
B2 B3 B9 B20
|
C4 C7
|
Ser capaz a dar una respuesta coherente a los temas del derecho internacional estudiados |
A10 A11
|
B2 B3 B9 B20 B24
|
C4 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Cuestións introductorias sobre Códigos e Convenios |
Concepto de convenio
Suxetos con capacidade para prodcuir Convenios
Efectos dos Convenios: Fuentes do dereito. |
2.-Organismos internacionais marítimos |
Organismos intergubernamentais marítimos
Organismos internacionais marítimos privados |
3.-Códigos e Convenios marítimos |
-Sobre réximen xurídico do mar e dos fondos mariños
-Sobre a protección do medio mariño e a contaminación
-Sobre seguridade e tráfico marítimo
-sobre o buque e o crédito marítimo
-Sobre a responsabilidade e sistemas de limitación
-Sobre contratos de utilización do buque
-Sobre accidentes marítimos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 A46 B2 B3 B9 C4 C7 C8 |
36 |
21 |
57 |
Traballos tutelados |
A10 A46 B2 B3 B13 B14 B20 B24 |
34 |
22 |
56 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
2 |
30 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Clases maxistrais teóricas, orientadas á adquisición de coñecementos e as súas aplicacións.
Clases interactivas con grupos reducidos e tutorías personalizadas. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso para asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 A46 B2 B3 B9 C4 C7 C8 |
Resolución de prácticas planteadas en el aula |
10 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
Prueba escrita |
20 |
Traballos tutelados |
A10 A46 B2 B3 B13 B14 B20 B24 |
Trabajo tutelado sobre un tema incluido en los contenidos de la GADU, a elección del alumno. |
70 |
|
Observacións avaliación |
O alumnado con recoñecemento de
dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de
asistencia non
se lle exixirá unha asistencia mínima para poder presentarse os exames
parciais, nembargantes, deberán acordarse co docente unha serie de
titorías (presenciais
ou non presenciais) o longo do curso para acreditar o seguimento da
materia. Os
criterios de evaluación contemplados nos cuadros A-III/1 y A-III/2
del Código STCW e nas suas emendas relacionadas con esta materia teranse
en conta á hora de deseñar e realizar a súa avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
EMPARANZA SOBEJANO, A. y MARTÍN OSANTE, J.M. (2015). COMENTARIOS SOBRE LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. MARCIAL PONS
REMIRO BROTONS, A (1987). DERECHO INTERNACIONAL PÚBLICO. TECNOS
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., QUINTÁNS EIRAS, M.R. y DIAZ DE LA ROSA, A. (2012). ESTUDIOS DE DERECHO MARÍTIMO. THOMSON REUTERS ARANZADI |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|