| Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
| Asignatura (*) | Xestión da Náutica Deportiva | Código | 631G01503 | ||||
| Titulación | |||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | |||
| Idioma |
|
||||||
| Modalidade docente | Non presencial | ||||||
| Prerrequisitos | |||||||
| Departamento | Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña |
||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Web | |||||||
| Descrición xeral | |||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Sesión maxistral *Metodoloxías docentes que se modifican Todas as metodoloxías citadas previamente serán levadas a cabo de forma telemática (Teams) co apoio de Moodle para a entrega dos problemas, exercicios e traballos tutelados 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado orreo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais, para resolver dubidas e facer o seguimento dos exercicios tutelados. - Moodle: A través de foros. - Teams: Sesións en gran grupo e grupos medianos e reducidos para o avance dos contidos teóricos-prácticos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario oficial da Escola 4. Modificacións na avaliación A Avaliación realizarase de forma telemática *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios |
||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||