Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Enxeñaría enerxética | Código | 632G01013 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://ftp://ceres.udc.es/Asignaturas Moodle 3.0 | ||||||||
Descrición xeral |
Repasar y dominar las leyes generales del electromagnetismo como base fundamental del estudio de las máquinas y las instalaciones eléctricas. Conocer las divisiones del electromagnetismo, conceptos básicos de la teoría de circuitos eléctricos y sus tipologías. Análisis de redes, circuitos de corriente continua y circuitos de corriente alterna monofásica y trifásica. Funcionamiento del circuito magnético como nexo de unión entre la teoría de circuitos eléctricos y las maquinas eléctricas. Presentar principios generales de las máquinas eléctricas, profundizando en el conocimiento de las máquinas eléctricas estáticas (transformador) y dinámicas (máquinas síncronas, asíncronas y de corriente continua). Introducir conceptos fundamentales sobre el sistema eléctrico de potencia: generación de energía, red de transporte, reparto y distribución, así como sobre tipos de líneas y conductores. Calcular la sección de los conductores de las líneas eléctricas y valorar su importancia desde un punto de vista técnico y económico. Conocer la normativa sobre baja y alta tensión, así como una panorámica de la generación de energíaeléctrica en España. |
||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral - Solución de problemas - Proba obxectiva *Metodoloxías docentes que se modifican - Prácticas de laboratorio (eliminase esta metodoloxía) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas. Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Teams: 2 sesións semanais en grupo na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario docente. 4. Modificacións na avaliación Eliminase a avaliación das Prácticas de laboratorio que teñen un peso do 10% da nota final. Modificase a avaliación da Proba obxectiva que pasa de ter un peso do 90% ao 100% da nota final. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente agas a obligatoriedade da asistencia as prácticas de laboratorio e a entrega do traballo sobre as mesmas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |