Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||
Asignatura (*) | Laboratorio de Estructuras de Formigón | Código | 632G01039 | ||||||||||
Titulación | |||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | |||||||||
Idioma |
|
||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Web | |||||||||||||
Descrición xeral | |||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: Non se modifican. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Sesión maxistral: Consiste na presentación dun tema estruturado coa finalidade de facilitar a información organizada seguindo uns criterios adecuados cun obxectivo determinado. Esta metodoloxía céntrase fundamentalmente na exposición oral por parte do profesorado dos contidos sobre a materia obxecto de estudo. *Metodoloxías docentes que se modifican: Saídas de campos: Constará dunha visita a unha planta de prefabricación de elementos de formigón pretensado, onde se observarán os procesos de construción e a súa relación co comportamento estrutural. Tamén se obterán datos e materiais de xeometría necesarios para o desenvolvemento de prácticas. Prácticas de laboratorio: PRÁCTICA 1 (VF). Practica nunha viga de formigón armado, que será fabricada no laboratorio coa participación fundamental dos alumnos. A viga deseñarase utilizando os coñecementos adquiridos no campo HEC será deseñado para que os principios teóricos da operación son ben coñecidos. O obxectivo é observar e analizar o comportamento ata a ruptura dun feixe para flexionarse con dúctil. PRÁCTICA 2 (VC). Práctica nunha segunda viga de formigón armado, tamén fabricada no laboratorio coa participación fundamental dos alumnos. O obxectivo é observar e analizar o comportamento de rotura polo efecto do esforzo cortante. PRÁCTICA 3. Vigueta pretensada (VPF). A práctica comeza cunha visita a unha planta de prefabricación de vigas, de onde se obterán a xeometría e os datos necesarios. A contraflecha producida pola tensión e a súa influencia no diagrama M / c será analizada específicamente. PRÁCTICA 4. Observación da capacidade adherente dos reforzos. Farase a través dunha proba de arrancamento e mediranse tanto a carga crecente como o deslizamento da barra. O obxectivo é medir e observar as tensións adherentes entre o formigón e o aceiro, así como as súas implicacións na ancoraxe dos reforzos. Estas metodoloxías previstas na guía docente substitúense por prácticas virtuais empregando material de anos anteriores (vídeos, fotos e datos experimentais). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Teams: Semanal (horario establecido na planificación docente do curso). Teams/correo electrónico: Tutorías a demanda dos estudantes Moodle: Uso para proporcionar apuntes, prácticas e información de interese para o alumnado. Entrega de prácticas e traballos. Frecuencia semanal 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Prácticas de laboratorio: 100%. Na avaliación teranse en conta o traballo realizado na preparación das prácticas (durante a fase de docencia presencial), o desenvolvemento do mesmo e a análise dos resultados obtidos. Para iso, será necesaria a entrega de memorias para cada unha das tarefas realizadas. Ademais do contido dos informes, avaliarase a claridade da exposición e o seu rigor científico e técnico. A entrega das memorias realizarase por moodle e as presentacións por Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizan cambios. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |