Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Inglés Empresarial | Código | 650G01029 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Letras |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Este curso esta orientado como unha introducción aos conceptos claves do inglés da economía e da xestión empresarial Os obxetivos son: - presentar a linguaxe e conceptos atopados na literatura do campo - desenrolar a comprensión lectora de textos de economía y empresa, correspondencia e documentos - desenrolar as destrezas de comunicación oral na área - desenrolar as destrezas escritas do alumno. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos En caso de ser necesarios, os contenidos adaptaránse e reduciránse. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Glosario, lecturas, proba obxetiva, portfolio, proba respostas breves *Metodoloxías docentes que se modifican Sesión maxistral 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Seguimento por mail, moodle e teams 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aprendendo a aprender Inglés Empresarial | A1 A4 A5 |
B1 B2 B4 B5 |
C1 C2 C3 |
Os sectores da economía | A3 A6 A7 A11 |
B3 B6 B7 B8 |
C4 C5 C6 |
As funcións da xestión | A3 A7 A9 A12 A16 A17 A19 |
B9 B10 B11 B12 |
C7 C8 |
As organizacións empresariais. Os Recursos Humanos e o Liderazgo | A8 A18 A20 A21 A23 A24 |
B2 B3 B5 B13 B14 |
C2 C3 C4 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Modulo 1. Introducción ao inglés empresarial | O bon aprendiz de linguas Revisando os numeros Os sectores da economía Gráficos e mais... |
Modulo 2. Introducción a xestión empresarial; As 5 funcións da xestión; Planificación | Xestión... arte o ciencia? A importancia da xestión Teorías de xestión A perspectiva de Peter Drucker sobre a xestión As tuas destrezas de xestión Funcion #1: Planificación Xestión do tempo Habilidades de xestión |
Modulo 3. Organización e xestión do persoal | Función #2: Organización Estructura empresarial Os elementos do deseño organizacional Tipos de organización Funcion #3: Recursos humáns O proceso de dotación de persoal A importancia da dotación de persoal |
Modulo 4. Liderazgo e control | Funcion #4: Liderazgo Teoría X, Teoría Y, e Teoría Z A pirámide de Maslow Automotivación Función #5: Control |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Glosario | A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 | 4 | 2 | 6 |
Lecturas | A1 A3 A4 A8 A9 A11 C5 C6 C7 C8 | 6 | 6 | 12 |
Sesión maxistral | A5 A6 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 | 12 | 12 | 24 |
Proba obxectiva | A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 | 4 | 32 | 36 |
Portafolios do alumno | A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 | 0 | 14 | 14 |
Proba de resposta breve | A1 A20 A21 B6 B7 B8 C4 C5 | 10 | 20 | 30 |
Actividades iniciais | A1 A5 A8 B11 C2 C3 C8 | 8 | 16 | 24 |
Atención personalizada | 4 | 0 | 4 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Glosario | Ao longo do cuatrimestre os alumnos elaboran un glosario inglés-español que incluyaa terminoloxía empresarial aprendida ao longo do curso. |
Lecturas | Os alumnos aprenden a manexar textos en lingua inglesa procedentes de diferentes fontes. |
Sesión maxistral | Representan a parte esencial da asignatura: conceptos básicos, documentos empresariais, correspondencia comercial e textos. |
Proba obxectiva | O exame final é unha combinación de proba de resposta múltiple e de ordenación. |
Portafolios do alumno | O portafolio do alumno debe incluir materiaiss relacionados coas diferentes unidades que se asignan ao longo do cuatrimestre e se entregan ao final do mesmo. |
Proba de resposta breve | Os alumnos responden con respostas cortas sobre lecturas e/o videos. |
Actividades iniciais | Primera toma de contacto. Evaluación do nivel de competencia e introducción a asignatura. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 | Test Examen final da asignatura: conceptos, vocabulario, documentos empresariais. Nota mínima: 4 |
40 |
Proba de resposta breve | A1 A20 A21 B6 B7 B8 C4 C5 | Ao longo do cuatrimestre. | 10 |
Sesión maxistral | A5 A6 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 | Asistencia obrigatoria As sesions maxistrais son indispensables para poder elaborar os distintos traballos obrigatorios. A asistencia e participación computan hasta 2 puntos na calificación global. |
10 |
Glosario | A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 | Glosario de inglés empresarial Traballo individual e continuo. |
20 |
Portafolios do alumno | A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 | O alumno deberá elaborar unha serie de traballos individuais que entregará ao final de curso | 20 |
Observacións avaliación | |||
1. A calificación final de Inglés Empresarial Avanzado é o resultado ponderado do 2. Cualificación 3. Na oportunidade adiantada de decembro e na de xullo, 4.Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica: Estos 5. Condicións da avaliación final: 6. Identificación do estudante: O estudante está obligado a acreditar a sua identidad. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
Alcaraz Varó, Enrique (2002). Diccionario de términos económicso, financieros y comerciales . Ariel Emmerson, Paul (2004). Email English. Macmillan Mackenzie, Ian (2010). English for Business Studies. Cambridge University Pres |
http://es.forvo.com/languages/en/ A bibliografía ampliaráse no moodle. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Recoméndase desenvolver unha rutina de aprendizaxe autónomo do inglés en primeiro e segundo curso para non esquencer os coñecementos adquiridos previamente. Para eso, os alumnos poden utilizar a bibliografía recomendada nesta asignatura ou fontes disponibles na biblioteca da facultade así como recursos de internet. |