Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Organización e marco legal da educación física e do deporte en idade escolar Código 652603311
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Profesorado
Giraldez Garcia, Manuel Avelino
Gomez Varela, Joaquin
Montero Seoane, Antonio
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
manuel.avelino.giraldez.garcia@udc.es
joaquin.gomez.varela@udc.es
antonio.montero.seoane@udc.es
joaquina.valverde@udc.es
Web
Descrición xeral A través desta materia o alumnado mellorará a súa formación e competencia profesional no ámbito da xestión da Educación Física no seo escolar. Analizaranse as estruturas organizativas dos centros educativos, así como a lexislación actual e normas de aplicación. Todo iso permitiralle adquirir un coñecemento máis profundo da normativa e marco legal que engloba a práctica docente na materia de Educación Física.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non haberá

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéranse todas as metodoloxías vinculadas ao traballo autónomo do alumno e docencia non presencial.

*Metodoloxías docentes que se modifican
As metodoloxías que fan referencia á presencialidades serán sustiuídas por metodoloxías de ensinanza non presencial

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Para a realización de tutorías utilizarase o correo electrónico ou a plataforma TEAMS no caso de facer videotutorías.

4. Modificacións na avaliación
No caso do alumnado que non acade o 80% da asistencia ás clases da materia ou que teña dispensa académica fará unha proba final nas datas oficiais, en caso de non poder facerse presencialmente farase a través das canles oficiais virtuais da UDC, moodle ou TEAMS.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Conocer e comprender a organización dun centro educativo AP2
AP4
AP15
AP17
AP18
AP19
AP20
AP22
AP24
AP25
AP26
AP27
AP28
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8
Conocer a lexislación de aplicación ao centro educativo AP4
AP15
AP17
AP18
AP20
AP22
AP24
AP25
AP26
AP27
AP28
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas
A organización do centro escolar -Órganos colxiados do centro, departamentos e pèrsoal de orientación
- Plans do centro: Lector, TIC, Proxecta, ..
Lexislación educativa
- LOE
- LOMCE
- Decretos de aplicación
- Outras normas de aplicación

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 10 20 30
Aprendizaxe colaborativa A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 5 30 35
Análise de fontes documentais A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 2 28 30
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases maxistrales impartidas polos docentes do módulo
Aprendizaxe colaborativa Elaboración conxunta da estructura e a lexislación aplicable a un centro
Análise de fontes documentais Lectura de documentación relativa ao tema

Atención personalizada
Metodoloxías
Análise de fontes documentais
Descrición
Titorías individualizadas para solventar dudas

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Traballo teórico-práctico sobre:

- Estrutura organizativa do centro e lexislación/normas de aplicación
- Funciones dos órganos unipersonales e lexislación/normas de aplicación
- Plans de fomento de lectura, Tics e actividade física e lexislación/normas de aplicación
100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Entregarase bibliografía específica ao comezo do módulo

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías