Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer o significado do concepto de avaliación en Educación Social. |
A6
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Extraer información a partir de distintos casos de avaliación de programas, en sentido amplo. |
A14 A19 A21
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B6
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C6
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Deseñar un Plan de Avaliación, a partir dun programa previamente especificado. |
A6 A14 A19 A21
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B1 B2 B6
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C6 C8
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Construir distintos instrumentos e indicadores de avaliación. |
A6 A21
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B1
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Redactar un informe técnico de avaliación. |
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B2
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1. Educación social, programas e servizos socioeducativos. Investigación e avaliación de calidade |
1.1. Terminoloxía específica en avaliación de programas.
1.2. Modalidades de avaliación de programas.
1.3. Fases do proceso de avaliación de programas.
1.4. Cualidades éticas da avaliación de programas |
Tema 2. Modelos ou perspectivas de avaliación e calidade de programas e servizos socioeducativos |
2.1. Finalidade da avaliación.
2.2. Uso de indicadores e criterios de avaliación.
2.3. Técnicas e instrumentos de recollida de información.
2.4. Técnicas de análise de datos aplicados á avaliación de programas.
2.5 Informe de avaliación. |
Tema 3. O proceso de avaliación da calidade dos programas e servizos socioeducativos
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3.1. Plan de avaliación en educación social. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A6 A14 A19 A21 B1 B2 B6 C6 C8 |
16 |
30 |
46 |
Sesión maxistral |
A6 A14 A19 A21 B1 B2 C8 |
8 |
0 |
8 |
Discusión dirixida |
B6 C6 C8 |
6 |
20 |
26 |
Presentación oral |
B1 B2 B6 |
10 |
40 |
50 |
Proba obxectiva |
A6 A14 A19 A21 B1 |
2 |
10 |
12 |
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Atención personalizada |
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8 |
0 |
8 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballo en grupo pequeno
Presencial |
Sesión maxistral |
Presentación de contidos
Non presencial |
Discusión dirixida |
Presencial |
Presentación oral |
Presentación dos traballos de clase
Presencial |
Proba obxectiva |
Non presencial |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Aprendizaxe colaborativa |
Sesión maxistral |
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Descrición |
Atención a cada grupo ou persoa, según as necesidades que presenten ou demanden. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Aprendizaxe colaborativa |
A6 A14 A19 A21 B1 B2 B6 C6 C8 |
Valórase:
Resultados de aprendizaxe
Participación activa no grupo
Designación de tarefas
Traballo en equipo
Respecto e colaboración
Organización do traballo
Actitude, motivación e implicación
Produto final ben elaborado
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40 |
Discusión dirixida |
B6 C6 C8 |
Valórase:
A participación activa
Respecto e colaboración |
10 |
Presentación oral |
B1 B2 B6 |
Valórase:
Traballo en equipo
Respecto e colaboración
Organización do traballo
Actitude, motivación e implicación
Produto final ben elaborado |
10 |
Proba obxectiva |
A6 A14 A19 A21 B1 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas.
Valorarase:
Adquisición das competencias da materia |
40 |
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Observacións avaliación |
Para superar a materia é preciso ter aprobado todos os traballos realizados na clase, así como todas as actividades de avaliación. Os e as estudiantes non asistentes, porsen en contacto coa docente para establecer a metodoloxía de avaliación da materia. Terase en conta a presentación dos traballos, o formato, a redacción, as faltas gramaticales e as ortográficas. A detección dalgún deles suporá un punto menos na nota final. A copia e plaxio de traballos será causa de suspenso.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Lukas, J. F. y Santiago, K. (2009). Concepto, componentes y fases de la evaluación. En J. F. Lukas y K, Santiago (Eds). Evaluación educativa (2ª Ed) (pp. 87-126). Madrid: Alianza
REBOLLOSO, E.; FERNÁNDEZ-RAMIREZ, B. y CANTÓN, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social.. Madrid: Edt. Síntesis
Hernández, J (2018). Evaluación socioformativa en procesos de formación en línea mediante proyectos formativos. Educar, Vol 54, No 1 (2018)
Perea, O. (2017). Guía de evaluación de programas y proyectos sociales. Plataforma de ONG de Acción Social
Lukas, J. F. y Santiago, K. (2009). Historia de la evaluación educativa. J. F. Lukas y K, Santiago (Eds). Evaluación educativa (2ª Ed) (pp. 63-86). Madrid: Alianza
Valdés, M. (2016). La evaluación de proyectos sociales: Definiciones y tipologías.
Cohen, E y Martínez, R. (2018). Manual formulación, evaluación y monitoreo de proyectos sociales. CEPAL
Ibarra Sáiz, M. S. y Rodríguez-Gómez, G. (2014). Modalidades participativas de evaluación. Un análisis de la percepción del profesorado y de los estudiantes universitarios. Revista de Investigación Educativa, 32 (2), 339-361
Nieto, S. (2010). Principios, métodos y técnicas para la investigación educativaMadrid: Dykinson. Madrid: Dykinson
Nieto, S., y Olmos, S (2010). Técnicas e instrumentos para la recogida de datos en la medida de actitudes y de información grupal. En S. Nieto y M. J. Rodríguez (Coord.). Investigación y Evaluación educativa en la Sociedad del Cono |
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Bibliografía complementaria
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SENLLE, A. e GUTIERREZ, N. (2004). Calidad en los Servicios Educativos. Barcelona: Edit. Díaz de Santos
STUFFLEBEAN, D. y SHINKFIELD, A.J. (1984). Evaluación Sistemática. Madrid: Paidós-MEC, 1987.
GENTO PALACIOS, S. (1996). Instituciones educativas para la calidad total. Madrid: Edt. La Muralla |
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Métodos de investigación/652G03019 | Técnicas de recollida e análise da información/652G03026 |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
Avaliación e diagnóstico de necesidades socioeducativas/652G03039 |
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Observacións |
" Recoméndase enviar os traballos telematicamente e, de non ser posible, non utilizar plásticos, elixir a impresión a dobre cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. Débese facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais". |
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