Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | A voz profesional | Código | 652G04040 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Tratase de unha asignatura optativa do cuarto curso do Título de Grado en Logopedia que consta de clases expositivas que se realizarán de forma presencial ou de forma virtual a través de Microsoft Teamns e interactivas tanto por parte do profesor como do alumnado e a materia ten que ser complementada polo alumnado ca bibliografía recomendada no apartado de fontes de información. Esta materia impartese no primeiro cuatrimestre. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Sesión maxisitral Discusión dirixida (computa na avaliación) Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Ningunha 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico Moodle Teamns 4. Modificacións na avaliación Dado que nesta asignatura non se fai examen mantense a avaliación referida no apartado correpondente *Observacións de avaliación: Mantense a misma que figura na guía docente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |