Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Aplicación das Técnicas de Investigación en Ciencias da Saúde | Código | 653862228 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias Biomédicas, Medicina e Fisioterapia Ciencias da Saúde Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm | ||||||||
Descrición xeral | O obxectivo desta materia é que o alumnado coñeza a aplicación actual das técnicas de investigación biomédica básica en diferentes ámbitos da investigación clínica. | ||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos: non hai. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: todas *Metodoloxías docentes que se modifican: a sesión maxistral e as prácticas clínicas impartirase a tavés de Teams en horario oficial. A proba de resposta múltiple farase a través de MOODLE en horario oficial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, MOODLE e Teams (a demanda, previa solicitude por correo electrónico), en horario oficial de titorías. 4. Modificacións na avaliación: non hai. *Observacións de avaliación: o exame tipo test farase a través de MOODLE. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non hai. |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os diferentes contextos clínicos de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. | AI3 AI4 AI5 |
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 |
CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Contextos clínicos (hematoloxía, reumatoloxía, oncoloxía, endocrinoloxía, etc.) de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. | Contextos clínicos (hematoloxía, reumatoloxía, oncoloxía, endocrinoloxía, etc.) de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Proba de resposta múltiple | A4 B1 B4 | 1 | 0 | 1 |
Prácticas clínicas | A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | 8 | 4 | 12 |
Sesión maxistral | A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | 19 | 38 | 57 |
Lecturas | B2 B4 B5 C1 C2 C3 C6 | 0 | 3 | 3 |
Atención personalizada | 2 | 0 | 2 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Proba de resposta múltiple | Exame tipo test, no que cada pregunta consiste en 4 afirmacións das que só unha é correcta. |
Prácticas clínicas | Desenvólvense técnicas de uso actual en investigación clínica, que complementan os coñecementos impartidos na sesión maxistral. |
Sesión maxistral | Clase teórica participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas polo alumnado. |
Lecturas | Lectura de artigos científicos relevantes e relacionados coa materia impartida. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A4 B1 B4 | Exame tipo test, no que cada pregunta consiste en 4 afirmacións das que só unha é correcta. | 50 |
Prácticas clínicas | A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Ó tratarse de un grupo reducido de alumnos, é posible un seguimento personalizado que facilita a avaliación continua. Terase en conta a asistencia, a participación activa e o traballo desenvolvido polo alumno. | 50 |
Observacións avaliación | |||
Para aprobar a materia, hai que obter globalmente un mínimo de 5 sobre 10 e, en cada metodoloxía avaliada, un mínimo de 2,5 sobre 5.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica | |
As fontes de información serán principalmente artigos científicos relevantes e de actualidade, publicados en revistas con factor de impacto. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Programa Green Campus FCS Para axudar a conseguir un entorno inmediato sustentable e cumprir cos obxectivos estratéxicos 1 e 2 do "III Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2018-2020)", os traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitaranse maioritariamente en formato virtual e soporte informático. b. De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización de borradores. PLAxio A detección de fraude, copia ou plaxio na redacción do traballo da materia implicará un suspenso na oportunidade de avaliación afectada (0,0) e a remisión directa á oportunidade seguinte. Dita circunstancia comunicarase á Comisión Académica e ao resto de profesores do título. En caso de que se reitere a irregularidade nunha 2ª avaliación, a Comisión poderá solicitar ao Reitor a expulsión temporal ou definitiva do/a estudante do título cursado. |