Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Investigación Clínica III | Código | 653862234 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Saúde |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | |||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: ningunha 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen:todas *Metodoloxías docentes que se modifican:ningunha 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: A través de Moodle ou Teams 4. Modificacións na avaliación:ningunha *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:ningunha |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Demostrar capacidad para interpretar y utilizar literatura científica | AI1 AI2 AI3 AI4 |
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 |
CM1 CM2 CM3 CM5 CM6 CM7 CM8 |
Desarrollar espíritu crítico para conocer y analizar los diversos modelos de evaluación de la calidad y estar en disposición de poder dar mejor respuesta a los requerimientos | AI1 AI2 AI3 AI4 |
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 |
CM1 CM2 CM3 CM5 CM6 CM7 CM8 |
Ser capaz de extrapolar de un escenario sanitario una realidad determinada y proyectar una mejora concreta. | AI1 AI2 AI3 AI4 |
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 |
CM1 CM2 CM3 CM5 CM6 CM7 CM8 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Tema 2. I+D+i ¿qué é cada letra? | 1. Investigación 2. Desarrollo 3. Innovación |
Tema 3. Produtos da investigación | 1. Artigos científicos 2. Patentes 3. Outros 4. Reflexions sobre á aplicabilidade |
Tema 4. Requisitos de calidade na publicación de diferentes tipos de deseños | 1. Necesidade 2. Iniciativa STROBE 3. Iniciativa CONSORT 4. Iniciativa STARD 5. Iniciativa QUORUM |
Tema 5. Evaluación da calidade da investigación | 1. Evaluación de traballos 2. Evaluación de investigadores e grupos 3. Evaluación de institucions 4. Organizacións evaluadoras |
Tema 6. Introducción á evaluación da calidade dun proxecto de investigación | 1. ¿Qué ter presente? 2. Interése (e aplicabilidade) 3. Adecuación dos medios disponibles e solicitados 4. Viabilidade (garantías de levar a bó porto o proxecto) |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Debate virtual | A3 B2 B1 C1 C3 C5 C6 | 0 | 15 | 15 |
Aprendizaxe colaborativa | B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C7 | 0 | 34 | 34 |
Discusión dirixida | B4 B5 B6 | 0 | 12 | 12 |
Lecturas | A1 A2 A4 B1 B2 B4 B5 C1 C2 C6 C8 | 0 | 12 | 12 |
Atención personalizada | 2 | 0 | 2 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Debate virtual | Se realizarán chats a través de la plataforma |
Aprendizaxe colaborativa | Trabajo de grupo |
Discusión dirixida | Evaluación del trabajo de los demás y comentario |
Lecturas | Se colgarán en la plataforma presentaciones en power point y documentación complementaria en PDF |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C7 | Trabajo de grupo y posibilidad de realizar alguno individual | 80 |
Discusión dirixida | B4 B5 B6 | Comentarios a las discusiones y respuestas | 10 |
Debate virtual | A3 B2 B1 C1 C3 C5 C6 | Debate de los trabajos presentados | 10 |
Observacións avaliación | |||
Fontes de información |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Esta materia ten en conta as recomendacións de SOSTENIBILIDADE MEDIO AMBIENTE, PERSOA E IGUALDADE DE XERO: - A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia, realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. - Teranse en conta os principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. - Atendendo ás distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria, nesta materia terase en conta a perspectiva de xénero velando pola non utilización dunha linguaxe sexista na aula, nos documentos desenvolvidos na materia e nas actividades clínicas realizadas co alumnado. - Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas dentro da aula ou no contexto clínico, influíndo na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. - Prestará especial atención en detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. - Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso idóneo, igualitario e proveitoso á vida universitaria. - Nesta materia, o profesorado, ten contraído o compromiso de aplicación da normativa da UDC ante situacións de plaxio. |