Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Terapia Ocupacional, Técnicas Ortoprotésicas e Desempeño Ocupacional | Código | 653G01208 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Saúde Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral |
Esta materia pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado comprender e aplicar os coñecementos e técnicas relacionados coa Terapia Ocupacional, técnicas ortoprotésicas e desempeño ocupacional. Descriptores: Fundamentos da autonomía persoal nas actividades da vida diaria con e sen adaptacións e/ou axudas técnicas. Ortesis e Prótese. Coñecemento e capacidade para aplicar Técnicas Ortoprotésicas dentro do contexto da Terapia Ocupacional. |
||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: - Sesión Maxistral - Prácticas de Laboratorio - Aprendizaxe - Servizo *Metodoloxías docentes que se modifican: - Proba mixta Só no caso excepcional dunha nova situación de confinamento, a única metodoloxía que se modifica nesta materia, na forma de implementala sería a “proba mixta”. - A proba mixta cambiarase pola metodoloxía de “proba oral” o de “exame escrito online”, segundo as especificacións e dotacións tecnolóxicas dispoñibles no momento. - Na data establecida para a proba mixta da materia (aprobada en Xunta de Facultade), os docentes indicarán nunha listaxe de estudantes que poden realizar a proba e se lles enviará (cunha antelación suficiente) as instrucións para realizar a proba oral ou exame escrito online, segundo o caso. - Os docentes realizarán a proba oral con preguntas curtas. o De facer a proba oral, a duración da proba será de aprox 15 minutos e posibilidade de comentar ao final brevemente cos docentes calquera dúbida xurdida durante a mesma. o De facer o exame escrito online, o tempo máximo da proba será de 2 horas, e será de tipo sincrónico, debendo conectarse todos estudantes de forma que garantan un correcto funcionamento da proba na sala virtual e estando presente uno ou os dos profesores presentes. - A plataforma elixida nos dous casos será TEAMS. - A proba será gravada. De houber problemas coa conexión dos estudantes, analizarase cada caso e se lle dará unha solución alternativa na hora ou na forma de conexión para realizar a proba. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta Temporalización MOODLE Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Nesta platafomra subiranse os contidos elaborados polos docentes da materia, así como material informativo complementario. Ademais estableceranse unas tarefas para a entrega dos ficheiros das férulas e productos de apoio deseñados en 3D. Dispoñen do “foros xeral” da materia, para formular as consultas necesarias. TEAMS Será a plataforma elixida para realizar as sesións das clases maxistrais, así como as das prácticas de laboratorio. Semanalmente: 1 hora (clase maxistral) e 1 hora e media sesión de laboratorio. EMAIL Diariamente. Estará á disposición dos estudantes matriculados, no momento en que eles o precisen, para que se poñan en contacto cos docentes e fagan as consultas que desexen. STREAM É o espazo na nube no que se ubicarán os vídeos gravados das sesións maxistrais e de laboratorio. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Para poder levar a cabo as prácticas de laboratorio de xeito virtual teranse en conta os seguintes aspectos. - De forma previa ás sesións de “práctica de laboratorio” a docente gravará (serán colgadas na plataforma STREAM da materia dous días antes da devandita sesión) unha exposición sobre as características e aspectos técnicos fundamentais para a confección da férula e/ou do produto de apoio que toque tratar. - Os estudantes conectaranse, mantendo os horarios e grupos establecidos ó inicio de curso para a consulta de dúbidas con respecto a confección da férula / produto de apoio a traballar durante a sesión. - Na medida do posible, durante a sesión virtual, os estudantes amosarán o avance do seu traballo na elaboración da férula / produto de apoio, os materiais empregados e as medidas tomadas para a súa confección. - Para facilitar todo o proceso ó alumnado, ó principio de curso cada estudante recibirá, por parte da docente, un conxunto dos materiais necesarios para a confección de férulas (velcros, acolchado adherente, acolchado non adherente e material termoplástico). Os alumnos serán responsables dese material e de traelo á aula, no caso de que se poidan manter as sesións presenciais, así como as outras ferramentas propias indicadas na guía docente. - O final do cuadrimestre, os estudantes deberán entregar os traballos nunha caixa pechada, xunto co seu portafolios, nun espazo habilitado no edificio de Terapia Ocupacional. A data de entrega anunciarase coa antelación suficiente (antes das vacacións de Nadal) para a previsión dos estudantes. - A avaliación desta metodoloxía constitúe o 60% da nota da materia. O estudante debe obter un mínimo de 4 puntos sobre 6 para superar esta parte. Para a avaliación da metodoloxía “proba oral” ou “exame escrito online”, teranse en conta as seguintes especificacións: - Será necesario que o estudante acade una puntuación mínima de 2 (sobre 4) para realizar o sumatorio coa cualificación que se obteña da avaliación de prácticas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se contemplan modificacións. As obres e webs de referencia seguirán sendo aplicables no caso de aplicación do plan de continxencia. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |