Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dominar vocabulario relacionado có ámbito turístico. |
A1 A15 A29
|
B6 B7
|
C2 C7
|
Comunicarse por escrito e falado en distintos ámbitos profesionais relacionados có turismo. |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A35
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C6 C7
|
Redactar e discursar sobre medios de transporte, intinerarios e destinos turísticos a públicos diversos. |
A1 A6 A13 A15 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C1 C2 C6 C7
|
Discernir as diferencias entre inglés británico e inglés americano e producir textos escritos e diálogos en inglés británico e inglés americano. |
A1 A15 A29 A33 A35
|
B1 B6 B7
|
C3
|
Dominar cutro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables, os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. |
A15 A29 A35
|
B6
|
C2
|
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos escritos e falados. |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Viaxe por mar e río-cruises e ferries |
Cruise Información (o cruise folleto, voz pasiva vs voz activa, falando vs escritura)
|
Viaxe de ar |
Anuncios e procedementos: procedementos de aeroporto (saídas, chegadas, tripulación de voo, tripulación de cabina , moeu/móeu stewards etc), a gramática de procedementos (secuencia linkers, activo vs voz pasiva, falando vs. Escritura).
|
Phrasal Verbos |
Catro tipos importantes serán estudados: separable, inseparábel, transitivo e intransitive. |
Variedades de inglés |
Americano e británico inglés: as diferenzas serán exploradas xunto con diálogos e xogos de función. |
Recursos humanos |
O estudo de vocabulario relacionou a recursos humanos, como para escribir un CV ou resumé, e como para dirixir e participar en entrevistas de traballo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
33 |
48 |
81 |
Proba mixta |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
20 |
21 |
Traballos tutelados |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
20 |
24 |
Proba oral |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
2 |
20 |
22 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
|
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba oral |
Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba oral |
Seminario |
Proba mixta |
|
Descrición |
A atención persoal será programada segundo sexa necesario en persoa e/ou a través de Teams. Ao comenzo do curso porase a disposición dos alumnos as fotocopias que necesitarán ao longo do cuadrimestre. Haberá dúas vías de comunicación cos alumnos: de maneira presencial, cando sexa posible e ademais a través de Teams. Todos os avisos, a programación das diferentes actividades e tarefas de clase, a comunicación de datas limites, explicacións, etc serán comunicados cando sexa posible, presencialmente e simultaneamente a través de Teams.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Son catro traballos para entregar e cada traballo terá un valor de 5% da nota final para un total de 20%. Os traballos son: 1) a explicación dun procedemento relacionado con turísmo utilizando conectores; 2) Un esquema dun itinerario a un destino fóra de España e un texto explicándoo utilizando os tempos verbais do futuro (presente simple, presente continuo e futuro continuo);3. Un folleto de oito seccións escrito na voz pasiva con información xeral sobre o itinerario mencionado no traballo número 2; e 4) uns CV e unha carta de presentación para un posto de traballo. Esíxese unha nota mínima dun 5 para que puntúen os traballos. Todos os traballos terás datas limites e serán entregados e corrixidos a través dun correo electrónico. |
20 |
Proba oral |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
Haberá dúas probas orais: A exposición oral final (30% da nota) será un itinerario a un destino fóra de España, terá unha duración mínima de cinco (5) minutos e será publica e presencial ou gravada vía Teams. Todos os alumnos enviarán as presentacións a un correo electrónico antes da exposición. Unha intrevista de traballo (10% da nota final) será a segunda proba oral que será en grupo con outro alumno ou alumnos. A entrevista será publica e presencial ou gravada vía Teams. |
40 |
Proba mixta |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Será unha proba de resposta múltiple presencial a través de Teams ou non presencial a través de Teams. Será unha proba que constará en vinte preguntas con catro (4) opcións a elixir, cunha ou mais respostas correctas posibles. En caso de haber máis dunha resposta correcta, será necesario acertar todas as respostas correctas para que a pregunta puntúe. A proba terá un tempo limite de sesenta (60) minutos e permitirase o uso de libros e apuntamentos durante o exame. A proba basearase nos contidos da materia.
|
40 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos que suspendan na primeira oportunidade, só terán que repetir as probas suspensas, incluíndo os traballos, na segunda oportunidade de xullo. Esta só ten validez para as dúas oportunidades do ano académico vixente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
(). .
(). Airport Procedures. https://www.extravelmoney.com/blog/airport-procedures-step-by-step/
(). American and British Englsih. American and British English: https://www.youtube.com/watch?v=2nAnT3PASak&feature=youtu.be
(). American and British Englsih. American and British English: https://www.you https://www.boredpanda.com/british-american-english-di
Alcaraz Varó, Enrique - et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel Reference
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford Univ. Press
Duckworth, Michael (). Going International: English for Tourism. Workbook.. Oxford Univ. Press
(). Howjsay.com.
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/.
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/.
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.aresearchguide.com/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm.
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html.
(). http://www.seatalk.info/.
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford Univ. Press
(). Possessive Gerunds. Possessive Gerunds: https://www.youtube.com/watch?v=14VcFBmoQmw&feature=youtu.be
(). Possessive Gerunds. Possessive Gerunds: https://www.btb.termiumplus.gc.ca/tpv2guides/guides/wrtps/indexeng.html?lang=eng |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028 |
|
|