Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir habilidades comunicativas en inglés, segundo o contexto profesional da industria turística.
Empregar o vocabulario de alta frecuencia en situacións profesionais na empresa e na industria do turismo en particular. |
A6 A13 A15 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Detectar e usar o discurso escrito e oral no rexistro máis adecuado, empregando funcións retóricas comúns como a persuasión e a información.
Comprender, analizar e resumir o discurso oral e escrito en inglés na industria do turismo.
|
A6 A13 A15 A29
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Traballar en entornos multiculturais |
A6 A13 A15 A29
|
B1 B3 B5 B6 B7
|
C2 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Understanding the basic language of business |
Describing a company: management and organisational structure; facilities; departments; functions; working conditions; remuneration. Business plans. |
Telephone language |
Telephone conventions: specific vocabulary
Effective note taking and abbreviations
Customer service: dealing with problems and handling complaints on the telephone. |
Meetings and negotiations |
Calling a meeting (written)
Agenda (written)
Chairing and participating in meetings and negotiations
Minutes (written) |
Professional presentation skills: |
Preparation and delivery:
Introduction
Arguments
Conclusions
Q&A
Visuals
Intonation and pauses
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
30 |
45 |
75 |
Simulación |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
20 |
30 |
Presentación oral |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
35 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Clases prácticas deseñadas para que os estudantes participen activamente para mellorar as súas habilidades nas catro destrezas. Estas clases requiren preparación previa. |
Simulación |
Actividades prácticas que simulan situacións reais: reunións, negociacións, conversas telefónicas, presentacións, etc. Estas actividades basearanse nas habilidades adquiridas durante as clases, requirindo a súa preparación previa |
Presentación oral |
Estudaranse os elementos e linguaxe verbal e non verbal das presentacións para que os alumnos poidan facer unha presentación individual sobre un tema relacionado co turismo. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Seminario |
Simulación |
|
Descrición |
As clases teñen un enfoque interactivo claro e, neste senso, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro da plataforma Moodle, correo electrónico e chamadas e chats de Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Presentación de 10 minutos con apoio visual. |
30 |
Seminario |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Asistencia, participación e desempeño das tarefas, alcanzando os niveis de calidade requiridos nun entorno laboral.
Valoración do coñecemento do vocabulario empresarial e da multiculturalidade . Isto pode ser escrito ou oral. |
30 |
Simulación |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Conversa por teléfono: competencia oral e toma de notas (20%)
Reunión e negociacións. Os estudantes terán que preparar todas as fases do encontro: comunicación previa (axenda; preparación, celebración, actas, etc.) (20%).
|
40 |
|
Observacións avaliación |
A asistencia e a
participación activa son elementos esenciais desta materia. Os estudantes que non poidan cumprir os
requisitos de asistencia do 80% por exención de asistencia segundo o
establecido na normativa para este efecto publicado pola Universidade da Coruña
(Art. 3.be 4.5 Normas de disposición, revisión e reclamación das cualificacións
dos estudantes de grao e mestrado universitario (Art 3 e 8b) deben realizar
todos as actividades de avaliación, polo que necesariamente deben asistir a
ditas sesións.
Para superar o
curso, os estudantes deben aprobar TODAS as seccións.
Para a segunda
oportunidade, os estudantes terán que volver a facer aquelas actividades nas
que non obtiveron unha nota mínima de
aprobado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
B. Mascull (2004). Business Vocabulary in Use (advanced). Cambridge
K. Thomson (2007). English for Meetings. Oxford University Press
M.Grussendorf (2007). English for Presentations. Oxford University Press
N. brieger (1996). The Language of Business English. Prentice Hall
A. Watson-Delestree (1998). The Working Week. LTP
L.Jones (2001). Working in English . Cambridge |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006 | Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015 | Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con finses pecíficos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés. Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza econtinuidade ao longo do tempo.
|
|