Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Museos e Novas Tecnoloxías Código 710521009
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinación
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
marcos.gestal@udc.es
Profesorado
Dorado de la Calle, Julian
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
julian.dorado@udc.es
marcos.gestal@udc.es
Web
Descrición xeral Nesta materia presentaranse e estudiaranse as novas tecnoloxías relacionadas co acceso, visualización e presentación de información e datos multimedia e acceso virtual a museos. Tamén estudiaranse técnicas TIC de virtualización dos fondos dos museos para facilitar o acceso público.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías

*Metodoloxías docentes que se manteñen

• Sesión maxistral
• Traballos tutelados
• Proba obxectiva

*Metodoloxías docentes que se modifican

Non se modifican as metodoloxías empregadas. Mudarase a súa realización á plataforma TEAMS. A proba obxetiva realizarase a través de teams/moodle.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Correo electrónico: Diariamente. Resolución de consultas, solicitude de titorías e seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Segundo necesidades. Contidos necesarios para a realización da materia. Publicación de novas para informar de eventos de interese, calificacións, etc.
– Teams: 1 sesión semanal na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Seguimento de traballos tutelados e realización de titorías.

4. Modificacións na avaliación

Non se modifican os conceptos e porcentaxe de avaliación. A asistencia poderase avaliar mediante pequenos test relativos ós conceptos vistos en cada unha das sesións.

*Observacións de avaliación:

Preguntarase a todolos alumnos mediante moodle, previamente ó examen, se teñen algunha problemática de conexión para realizar o exame de forma síncrona. No caso de que algún alumno teña problemas, realizarse o exame de forma telefónica.
En caso de que os problemas se produzan durante a realización do exame, tamén se recurrirá ó exame oral mediante chamada telefónica.
Calquera eventualidade do alumno coa realización do exame síncrono terá que ser comunicada ós profesores á maior brevidad para poder articular unha solución da forma máis rápida posible.
Para a evaliación de segunda oportunidade, o alumno poderá entregar os traballos tutelados que se avaliarán baixo os mesmos criterios empregados durante o primeiro cuatrimestre.



5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non se modifica a bibliografía

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Saber diseñar unha solución innovadora para un museo con uso intensivo de TICs AP10
AP13
AP14
CP5
Coñecer as novas tecnoloxías e as súas capacidades, para a súa implantación nos museos BP8
BP10
CP9
CP10
Saber evaluar as novas tecnoloxías que aparezan no futuro e o seu posible uso na mellora ou creación de museos. BP1
BP2
CP10

Contidos
Temas Subtemas
Introducción Introduccion
Novas tecnoloxías no ámbito dos Museos Novas tecnoloxías relacionadas co acceso, visualización e presentación da información e datos multimedia

Información xeoespacial

Ferramentas colaborativas
Ferramentas de promoción de contidos Ferramentas de promoción de contidos
Introducción ó modelado 3D Introducción ó modelado 3D

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral B1 12 12 24
Traballos tutelados A10 A13 A14 C5 5 20 25
Proba obxectiva B1 B2 B8 B10 C9 2 2 4
Prácticas a través de TIC B2 B8 B10 C9 C10 10 10 20
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases de contidos teóricos e prácticos na aula
Traballos tutelados Realización por parte do alumno dun traballo sobre temas da materia que será dirxido polo profesor nas fases de selección do traballo, prantexamento, desenrolo e presentación
Proba obxectiva Exame escrito de preguntas curtas sobre os contidos da materia
Prácticas a través de TIC Localización de recursos en Internet, proba de tecnoloxías e desenrolo de recursos dixitais

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Prácticas a través de TIC
Descrición
Sesións cos alumnos para definir e traballar no avance dos traballos.
Desenrolo de prácticas na aula para creación de contidos dixitais
As titorías realizaranse a través de TEAMS

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Sesión maxistral B1 Asistencia activa ás sesións maxistrais 10
Traballos tutelados A10 A13 A14 C5 Revisión traballos tutelados propostos ó / polo alumno 50
Proba obxectiva B1 B2 B8 B10 C9 Exame teórico 40
 
Observacións avaliación
Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación mínima de 5 sobre 10 no resultado de combinar as calificaciòns da proba obxectiva e os traballos tutelados. Para poder facer a media entre as dúas notas o alumno deberá obter unha nota mínima de 3,5 na proba obxectiva. Se non obtén esta nota mínima, a nota da materia será a correspondente a nota da proba obxectiva.

Criterios particulares de evaluación e asistencia para alumnos con matrícula a tiempo parcial: En caso de non poder asistir de forma xustificada as aulas o alumno debe falar co profesor para levar a cabo os traballos tutelados e facer unha evaluación do traballo realizado nas aulas.

Na segunda oportunidade, mantense a nota obtida no traballo tutelado, non podendo volver a obter nota xa que resulta da evaluación continua do traballo durante os créditos da materia. O alumno pode voltar a facer o exame da proba obxectiva, sendo os criterios para obter a nota total os indicados ó principio deste apartado.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías