Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 710521036
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Letras
Coordinación
Montero Fenollos, Juan Luis
Correo electrónico
juan.fenollos@udc.es
Profesorado
Ameneiros Rodríguez, María Rocío
Montero Fenollos, Juan Luis
Villaverde Solar, Dolores
Correo electrónico
rocio.ameneiros@udc.es
juan.fenollos@udc.es
dolores.villaverde@udc.es
Web http:////humanidades.udc.es/estudiantes/trabajo-de-fin-de-grado/normativa-y-procedimiento
Descrición xeral
-Normas para a súa elaboración (a modo de orientación): https://humanidades.udc.es/estudiantes/trabajo-de-fin-de-grado/guia-tfgs-tfms

-O TFM terá unha extensión mínima de 60 pp. (Times 11, interlineado 1,5), sen contar anexos.

Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos:
non se modifican

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
o asesoramento por parte do profesor manténse adaptado á non presencialidade.

*Metodoloxías docentes que se modifican:
o asesoramento por parte do profesor manténse adaptado á non presencialidade.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Teams, Moodle e correo electrónico cando o alumno o necesite.

4. Modificacións na avaliación: ningunha

*Observacións de avaliación: ningunha

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A1 CE1 – Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural e bibliográfico documental
A2 CE2 – Coñecer e manexar as técnicas museográficas e historiográficas
A3 CE3 – Saber manexar e aplicar as novas tecnoloxías no eido do patrimonio cultural e bibliográfico documental
A4 CE4 – Saber manexar estratexias de márqueting cultural
A5 CE5 – Estar capacitado para a xestión en museos
A6 CE6 – Estar capacitado para a xestión en arquivos históricos e bibliotecas patrimoniais
A7 CE7 – Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección e conservación do patrimonio cultural e bibliográfico-documental
A8 CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental
A9 CE9 – Ter capacidade como xestor cultural e patrimonial
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A11 CE11 – Estar capacitado para a xestion no ámbito do turismo cultural e patrimonial
A12 CE12 – Coñecer os museos, arquivos e bibliotecas desde un punto de vista diacrónico
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
A15 CE15 – Ter capacidade para catalogar e organizar coleccións patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 – Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos nunha base ou oportunidade de resolución de problemas en contornos novos ou poco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 – Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexión sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 CB9 – Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sin ambigüidades
B6 CG1 – Expresarse correctamente, tanto de xeito oral como escrita nas linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 CG2 – Dominar a expresión e a comprensión de xeito oral ou escrita dun idioma estranxeiro
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C1 CT1 – Capacidade de análise e síntese
C2 CT2 – Capacidade de resolución de problemas
C3 CT3 – Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
C4 CT4 – Capacidade de crítica e autocrítica
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C6 CT6 – Capacidade de organización e planificación
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Capacitación metodológica: conocer y buscar fuentes de información fidedignas. Valorar y estudiar referencias y datos verificables. Capacidad de síntesis. Redacción con carácter científico. Exposición de conclusiones. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP12
AP13
AP14
AP15
BP1
BP2
BP3
BP4
BP6
BP7
BP10
BP12
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP9

Contidos
Temas Subtemas
Proyecto innovador, personal y original de investigación sobre un tema relacionado con un campo científico propio del programa de estudios del máster. Realización de una memoria bajo la supervisión de un director o más. En este trabajo deben aplicarse los contenidos formativos recibidos, así como las capacidades, competencias y habilidades adquiridas durante el período de docencia.
Para más detalles véase la normativa del TFM de la Facultad.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C9 0 140 140
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Trabajo final de carrera tutorizado por un profesor del máster.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Asesoramiento para la elaboración del TFM.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C9 Evaluación oral por un tribunal de tres profesores del máster. 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Las fuentes de información que el alumno necesite serán facilitadas por el tutor del TFM.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías