| Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
| Asignatura (*) | Deseño de Moda | Código | 710G03010 | ||||
| Titulación | |||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | |||
| Idioma |
|
||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||
| Prerrequisitos | |||||||
| Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Web | http://ddm.materias.udc.gal/ | ||||||
| Descrición xeral | Aproximación xeral ó deseño de moda, dende a historia e a cultura, con referentes adecuadamente contextualizados, ata as novas tendencias. Análise do proceso de investigación i experimentación creativa, do desenrolo do proxecto, da expresión gráfica, o prototipado básico de prendas e as diferentes técnicas. | ||||||
| Plan de continxencia |
PLAN DE CONTINXENCIA DOCUMENTO MARCO ÁREA DE COMPOSICIÓN No caso de que se produzan circunstancias excepcionais motivadas pola pandemia que impidan a docencia presencial prevista, plantéxase o paso desta á modalidade docente non presencial baseada no soporte TIC proporcionado pola Universidade. Utilizarase o conxunto de ferramentas TIC, posto a disposición pola Universidade, especialmente a plataforma Moodle, Teams e o correo electrónico para a comunicación có estudantado. 1. Modificacións nos contidos. No caso de continxencia adoptaranse as medidas necesarias para garantir a calidade do ensino e a integridade dos contidos. Non se realizan cambios nos contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Mantense o conxunto das metodoloxías docentes empregadas, pasando a docencia a desenvolverse de xeito non presencial, total ou parcialmente. *Metodoloxías docentes que se modifican: Non está previsto modificar metodoloxías docentes 3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado. Os mecanismos de atención personalizada ó estudantado utilizarán as plataformas sinaladas con anterioridade postas a disposición pola Universidade: Moodle, Microsoft Teams y el Correo electrónico institucional. Temporalización: a establecida segundo o calendario e horario académicos fixados polo centro ó comezo do curso. 4. Modificacións na avaliación Suprimiranse aqueles criterios que impliquen asistencia e presencialidade. Este principio terá validez temporalmente dende o momento no que exista instrución de aplicación do presente Plan de Continxencia. Mantéñense o resto dos criterios de avaliación. Para o alumnado con dificultades xustificadas para realizar probas ou entregas, poderanse prever solucións alternativas personalizadas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Mantense a bibliografía proposta para a asignatura. Subiranse aos soportes de intercambio de arquivos institucionais aqueles textos, fragmentos de textos ou outro material, cuxo coñecemento é imprescindible para superar a materia. |
||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||