Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
A19 |
Capacidade para a recollida, selección e análise de fluxos de información, integración destes nos sistemas e procesos de xestión da información da empresa, e aplicación á toma de decisións estratéxicas e operativas, sempre desde unha perspectiva ética. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender a importancia do marketing como área de coñecemento nas ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas de coñecemento.
Comprender a importancia do marketing como área funcional da empresa e a súa relación con outras áreas funcionais da organización, así como cos seus obxectivos e funcións.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Analizar o ambiente, a competencia e o comportamento dos consumidores, así como elementos que deben considerarse na comercialización para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
Comprender e analizar as variables dun mix de mercadotecnia e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións.
Enfoque no concepto de mercadotecnia en liña e as súas repercusións na comunicación empresarial actual.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. Introdución ao marketing. |
01. Introdución e principios de marketing. |
PARTE II. Marketing estratéxico. |
02. Entorno de marketing e competencia.
03. Comportamento do consumidor.
04. Investigación de mercado: introdución.
05. Investigación de mercado: investigación cualitativa.
06. Investigación de mercado: investigación cuantitativa.
07. Segmentación e posicionamento.
08. Estratexia de marketing. |
PARTE III. Marketing operativo. |
09. Marketing-Mix: Produto e marca.
10. Marketing-Mix: Distribución.
11. Marketing-Mix: Prezo.
12. Marketing-Mix: Promoción/Comunicación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
15 |
35 |
50 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A8 A19 B3 B7 C2 C4 |
5 |
0 |
5 |
Lecturas |
A8 B1 B5 B9 C1 C2 C5 C8 |
10 |
20 |
30 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
2 |
28 |
30 |
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
25 |
75 |
100 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Nas clases prácticas, o grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e o traballo / proxecto correspondente en grupo. Os membros do grupo deberán responder ás preguntas formuladas. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Para familiarizarse cos estudos de caso presentados por profesionais da materia, os estudantes tamén deben asistir a actividades prácticas complementarias (conferencias, seminarios, talleres, etc.). Deberían reflexionar sobre o contido e producir unha análise, que será sometida a avaliación. |
Lecturas |
Para complementar as conferencias, facilitaranse análises, textos e lecturas e / ou tarefas prácticas baseadas nunha variedade de temas. Os estudantes deben traballar en grupo para responder a preguntas establecidas. |
Proba de resposta múltiple |
Proba individual ou proba de elección múltiple. Cada resposta incorrecta diminuirá a puntuación da proba. |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da materia presentaranse en sesións maxistrais, normalmente coa axuda de medios audiovisuais. As diapositivas utilizadas poranse a disposicón dos estudantes. O profesor supervisará a asistencia á sesión. A asistencia regular é unha obriga no procedemento de avaliación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Lecturas |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. O profesor ten asignada dispoñibilidade para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
ASISTENCIA: 10% da nota final.
A asistencia ás sesións maxistrais, así como a clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
LECTURAS E PRESENTACIÓN ORAL: 40% da nota final.
Presentaranse informes orais sobre as lecturas, análises bibliográficas e traballos prácticos, así como a realización dun proxecto final ou traballo. Faranse en grupo.
Os criterios de avaliación inclúen comprobar a inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e claridade da presentación, a precisión e calidade das respostas, a calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e a revisión da literatura correspondente. |
40 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
PROBA DE OPCIÓNS MÚLTIPLES: 50% da nota final.
Test ou proba de elección individual (catro opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. |
50 |
|
Observacións avaliación |
ESTUDANTES CON DISPENSA DE ASISTENCIA A CLASE E EN SEGUNDA OPORTUNIDAD.
PROBA DE ELECCIÓN MÚLTIPLE. A nota obtida significará o 100% da calificación final da asignatura.
Test ou prueba de elección individual múltiple (catro opcións). Cada resposta incorrecta baixará a puntuación da proba.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Kotler, P.
and Armstrong. G. (2018): “Principles of Marketing”, Pearson, 17th Ed. Mitterfellner, O. (2019): “Fashion
Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry”, Routledge,
1st Ed. Posner, H. (2.015): “Marketing
Fashion. Strategy, Branding and Promotion”, Laurence King Publishing Ltd.,
London. |
Bibliografía complementaria
|
|
Aaker, D. (1991). “Managing Brand
Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, Free Press, New York. Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury
Brand Management: A World od Privilege”, Jhon Willey and Sons, Singapore. Jackson, T. and Shaw, D. (2006): “The Fashion
Handbook”, Routledge, London. Lea-Greenwood, G. (2013): “Fashion Marketing Communications”,
Wiley, 1st Ed. Lee, S. and Preez, W. du (2007): “Fashioning
the Future: Tomorrow’s Wardrobe”, Thames & Hudson, London. Merino , M. J. (coord.) (2015): “Introduccción
a la investigación de mercados”, ESIC, Madrid, 2a Ed. Ries, A. and Trout, J. (2001):
“Positioning: The Battle for Your Mind”, McGraw-Hill Education. Ryan, D. (2014): “Understanding
Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation”,
Kokan Page, London. Santesmases, M. (2011):
“Fundamentals of Marketing”, Pirámide, Madrid. Tungate, M. (2008): “Fashion
Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Fundamentos de Economía: Industria da Moda/710G03003 | Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Ética e Deontoloxía Profesional da Industria da Moda/710G03011 |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas/710G03027 | Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación/710G03021 |
|
|