Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os fundamentos da tecnoloxía e os sistemas de información e comprender cómo as empresas do sector textil utilizan as tecnoloxías e os sistemas de información |
A9 A13 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9
|
Coñocer os aspectos funcionais e técnicos dos sistemas ERP e saber utilizar sistemas ERP para xestionar empresas do sector textil |
A9 A13 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9
|
Saber utilizar sistemas de xestión documental para xestionar o coñocemento da empresa |
A9 A13 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9
|
Coñecer os fundamentos da vixilancia tecnolóxica nas empresas |
A9 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Fundamentos dos sistemas de información |
Hardware
Comunicación
Software
Datos, información e coñecemento
Internet
|
Sistemas de información empresarial |
Comercio electrónico
Enterprise Resource Planning (ERP)
Sistemas de axuda á decisión
Sistemas de xestión documental
|
Xestión dos sistemas de información da empresa |
Vixilancia tecnolóxica
Desenvolvemento de sistemas de información
Seguridade informática
|
Tendencias presentes e futuras |
Big Data
Intelixencia artificial
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
21 |
0 |
21 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
6 |
6 |
12 |
Traballos tutelados |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
24 |
72 |
96 |
Proba mixta |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
0 |
21 |
21 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Prácticas a través de TIC |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente do estudantado e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento; as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Se estima que entre o alumnado haberá diferencias notables tanto en canto á sua familiariación con conceptos e termos informáticos, como en canta ás habilidades para o manexo de ferramentas informáticas. Por iso, prevese desenvolver unha atención personalizada para as prácticas a través de TIC e para os traballos tutelados. A atención personalizada desenvolverase de forma individual mediante a realización de titorías mediante ferramentas informáticas e Internet (correo electrónico, Moodle o Teams). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
Avaliarase a solución aplicada polos estudantes ao problema proposto e a interacción entre os membros do grupo |
20 |
Proba mixta |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
Proba escrita individual sobre contido teórico-práctico |
40 |
Traballos tutelados |
A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C5 C7 C8 C9 |
Avaliarase a calidade do traballo realizado |
40 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE Para aprobar a materia é obligatorio:
- Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) nos traballos tutelados.
- Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) na proba mixta.
De non obter a nota mínima nos traballos tutelados ou na proba mixta, a nota máxima global da materia non será superior a un 4,5. Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non realice a proba mixta. SEGUNDA OPORTUNIDADE Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. A recuperación de cada unha das partes farase da seguinte forma:
- Traballos tutelados (40% da nota final): realización e presentación nas mesmas condicións que na primeira oportunidade.
- Proba escrita teórica e práctica (60% da nota final): corresponde á proba mixta e á recuperación da nota dos estudos de casos.
Se un/unha estudante decide non realizar a recuperación de algunha das partes, conservará a nota obtida na primeira oportunidade nesa parte. Os/as estudantes con nota inferior a 2 nos traballos tutelados na primeira oportunidade deberán recuperalos obligatoriamente na segunda oportunidade para aprobar a materia. Para aprobar a materia é obligatorio obter unha nota mínima de 2 sobre 4 no traballo tutelado, e de 3 sobre 6 na proba mixta. Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación de ningunha dúas partes. DISPENSA ACADÉMICA Dado que a asistencia ás sesións presenciais non é obligatoria, aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o resto do alumnado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Stair, R., & Reynolds, G. (2013). Principles of information systems. Cengage Learning. ISBN: 9781305971776 Gómez Vieites, Á., & Suárez Rey, C. (2011). Sistemas de información: herramientas prácticas para la gestión empresarial. Ra-Ma Editorial. ISBN 978-8499641225 Sieber, S., Valor, J., & Porta, V. (2005). Los sistemas de información en la empresa actual. Aspectos Estratégicos y alternativas tácticas. McGraw-Hill. ISBN 978-8448140069 Lardent, A. R. (2001). Sistemas de información para la gestión empresaria: procedimientos, seguridad y auditoría. Prentice-Hall. ISBN: 978-9879460436 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|