Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento sobre os métodos de planificación loxística nas empresas de moda. |
A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C3 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Conceptos básicos en logística e distribución |
Planificación loxística. Servizo a clientes. Canles de distribución. Procesos loxísticos. Segmentación da cadea de subministración. Custos e análise. Subcontratación de servizos loxísticos. Resposta rápida na industria da moda.
|
Planificación de redes loxísticas |
Análise e definición de opcións. Modelos loxísticos. Sistemas de información xeográfica. |
Xestión de almacéns. |
Xestión de inventarios e almacéns. Procesos de almacén. Métodos de picking de pedidos. Sistemas de xestión de almacén. Distribución en pranta. |
Transporte de mercadorías. |
Loxística internacional. Elección modal. Transporte marítimo. Transporte aéreo. Transporte por ferrocarril e multimodal. Transporte por estradas. Selección de vehículos e custos. Planificación de rutas. Forwarding de mercadoría internacional. Impacto ambiental. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A9 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C9 |
13 |
27 |
40 |
Traballos tutelados |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
1 |
29 |
30 |
Proba mixta |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 |
1 |
19 |
20 |
Solución de problemas |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
6 |
14 |
20 |
Sesión maxistral |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
21 |
19 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de prácticas e casos de estudio mediante software como Excel e QGIS. |
Traballos tutelados |
Traballo en grupo sobre un caso proposto polo profesor da materia. |
Proba mixta |
Examen final da materia. |
Solución de problemas |
Solución de problemas e casos de estudo sobre os contidos da materia. |
Sesión maxistral |
Clase expositiva sobre os contidos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba mixta |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Prácticas a través de TIC |
Solución de problemas |
|
Descrición |
En horario de titorías, o alumnado poderá reunirse co profesorado para aclarar as dúbidas da materia, así como dos traballos tutelados propostos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 |
Exame final da materia. |
35 |
Traballos tutelados |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
Avaliación do traballo en grupo (70% memoria e 30% presentación oral). |
35 |
Prácticas a través de TIC |
A9 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C7 C9 |
Proba práctica usando Excel e / ou QGIS. |
30 |
|
Observacións avaliación |
O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicará ao inicio do curso a súa situación ao profesorado da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para a súa avaliación non será necesaria a asistencia ás clases presenciais, pero si deberán entregar igualmente os casos e exercicios feitos na clase e a súa calificación será igual á do resto do alumnado. Os devanditos criterios de avaliación aplicarán tanto á primeira como á segunda oportunidade de avaliación. Con respecto á cualificación de 'Non presentado', só serán cualificados con Non Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que en conxunto supoñan menos do 20% da nota final. O alumnado que libere unha parte da materia mediante unha proba mixta (parcial), só terá validez para o curso actual. Se un/ha alumno/a que ten liberada unha parte non consegue aprobar a materia no seu conxunto na primeira ou na segunda oportunidade, a súa cualificación final será 'Suspenso', e terá que repetir toda a materia nos seguintes cursos académicos. O alumnado que o desexe poderá presentarse a subir nota no exame final da materia, previa notificación ao profesorado e autorización por parte deste. Se houbese alumnado que queira presentarse á convocatoria adiantada de decembro, para superar esta materia aplicaránselle os mesmos criterios que na segunda oportunidade. Está prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
John Fernie, David B Grant (2015). Fashion Logistics. Kogan Page
Tsang Ming Choi (2012). Fashion Supply Chain Management. Business Science Reference
TC Edwin Cheng, Tsan Ming Choi (2010). Innovative Quick Response Programs in Logistics and Suply Chain Management. Springer
Paul Myerson (2012). Lean Supply Chain Logistics Management. Mc Graw Hill
Alan Rushton & others (2017). The handbook of logistics and distribution management. Kogan Page
Gwynne Richards (2014). Warehouse Management. Kogan Page |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda II: Xestión de Operacións/710G03017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", fomentarase, na medida do posible, que a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia sexa en formato virtual e/ou soporte informático, a través de Moodle e sen necesidade de imprimilos. No caso de ser necesaria a entrega en papel seguiranse as seguintes pautas: - Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara
- Empregrase papel reciclado
- Evitarase a impresión de borradores
|
|