Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Identificar campañas de comunicación dende un punto de vista estratéxico
|
A1 A7 A8 A11 A13 A19
|
B2 B3 B6 B7 B8 B9
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Establece que problema de comunicación presenta a marca de moda nun momento concreto que o leva a elevar a necesidade dunha campaña de comunicación
|
A8 A19
|
B2 B4 B5 B9
|
C1 C9
|
Identificar e postular os obxectivos de comunicación do plan que deben estar relacionados cos obxectivos de mercadotecnia
|
A19
|
B2 B4 B5 B7 B9
|
C8 C9
|
Identificar o público obxectivo da campaña de moda e coñecelo adecuadamente desde un punto de vista holístico para ofrecerlles o contido que demandan
|
A5 A6 A7 A8
|
B7 B9
|
C3 C7 C9
|
Comprender como a eficacia da campaña depende dunha estratexia de comunicación debidamente planificada
|
A1
|
B7 B9
|
C8 C9
|
Avaliar como se pode empregar o mix promocional na campaña de comunicación para influír positivamente no público obxectivo.
|
A8
|
B7 B8
|
C1 C3
|
Saber avaliar os resultados dunha campaña de comunicación. |
A1 A8
|
B7 B9
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. Introducción á comunicación
|
1.1. Qué é comunicación?
1.2. Elementos da comunicación
1.2. Modelos da comunicación
1.3. Tendencias da comunicación: IMC |
Parte II. A comunicación de marketing como estratexia integral na industria da moda |
2.1. A marca de moda
2.2. O briefing
2.3. O plan de comunicación no campo da moda
2.3.1. Qué é o plan de comunicación e para qué serve?
2.3.2. Beneficios do plan de comunicación no campo da moda
2.3.3. Como elaborar un plan de comunicación no campo da moda
2.3.4. Medición da eficacia na comunicación
|
Parte III. Ferramentas de comunicación na industria da moda |
3. O mix promocional no ámbito da moda
3.1. Promoción above the line no campo da moda
3.2. Promoción below the line no campo da moda
3.3. Tendencias comunicacionais na moda
3.4. Marketing digital: SEO, SEM, Google Analytics |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
A8 A19 B2 B4 B5 B7 B8 B9 C1 C9 |
2 |
8 |
10 |
Sesión maxistral |
A5 A6 A7 A11 A13 B2 B3 B6 C4 C5 C7 C8 |
21 |
0 |
21 |
Lecturas |
B5 B7 B9 |
0 |
20 |
20 |
Obradoiro |
A8 A19 B2 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C7 C9 |
19 |
26 |
45 |
Proba de resposta múltiple |
A1 C3 |
1 |
50 |
51 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Os alumnos realizarán, de forma grupal, un traballo final (plan de comunicación) que deberán presentar tanto oralmente como por escrito ó final do curso. A defensa oral do traballo, que terá a súa correspondente parte por escrito, realizarase na derradeira semana de clases e será evaluable. |
Sesión maxistral |
Expondranse en clase os fundamentos teóricos da materia mediante o uso de apoio visual e audiovisual. |
Lecturas |
Os alumnos terán acceso a lecturas complementarias ó temario que lles permitirá profundizar sobre a teoría impartida na clase maxistral. |
Obradoiro |
Nos obradoiros os alumnos recibirán instrucións por parte do docente para guiar otr traballo práctico. Deberán elaborar, por grupo, un plan de comunicación que será feito tanto na aula (sesión interactiva) coma fora dela (traballo autónomo) y evidenciarase por medio dun traballo escrito ó final do curso. |
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test de resposta múltiple onde só unha opción é correcta. As respostas incorrectas non penalizarán. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Si se presenta algunha dúbida relativa ó material explicado na clase, ponse a disposición horas de tutoría a tal efecto. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase un horario específico de tutorías, compatible coa súa dedicación.
Doutra banda, os diferentes membros do grupo poderán consultar as dúbidas correspondientes ao desarrollo dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar ou exponer nesta parte de la asignatura. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 C3 |
Prueba individual de elección múltiple cunha soa resposta correcta. As respostas incorrectas non penalizarán.
Tódolos materiais e contidos impartidos a tratados na aula, xa sea virtual como presencialmente, poderán formar parte das preguntas do exame. O exame, de carácter individual, deberá prepararse empregando todos os materiais na plataforma virtual, é dicir, non só facer uso das diapositivas senón tamén das lecturas, materiais audiovisuais e notas que se tomen na aula.
É preciso que os alumnos pasen o exame, é decir, obter unha puntaxe igual ou superior a 2 puntos de ata un total de 4. |
40 |
Presentación oral |
A8 A19 B2 B4 B5 B7 B8 B9 C1 C9 |
Todos os membros do grupo deberán presentar oralmente o traballo final (plan de comunicación). Na parte oral, os alumnos deberán defender adecuadamente os principais puntos do traballo e demostrar coñecemento do tema, así como responder correctamente ás preguntas formuladas polo el docente no caso de habelas.
A calificación máxima ponderará o 10% da calificación final. Todos os membros do grupo obterán a mesma puntaxe.
|
10 |
Obradoiro |
A8 A19 B2 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C7 C9 |
Por grupos, os alumnos deberán facer un traballo final (plan de comunicación). Este traballo se desenvolverá tanto na clase práctica como fora de ela (traballo autónomo). O traballo será presentado por escrito ó final do curso. O traballo deberá respetar os puntos sinalados nun índice socializado na clase, deberá introducir unha investigación de calidade, citación de fuentes (formato APA 6º edición), adecuada argumentaciòn dos obxectivos do plan, así coma un diseño estratéxico e táctico adecuado ás necesidades da firma de moda obxeto de estudio. O trabajo escrito supón un 50% da calificación final. Todos os membros do grupo obterán a mesma puntaxe. Para superar o traballo práctico, deberase acumular unha puntaxe igual ou superior a 3 puntos sobre 6, resultante da suma do trabajo escrito (50%) e presentación oral (10%). |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar la materia os alumnos deberán aprobar tanto o exame final cun mínimo de 2 puntos sobre 4, así como a parte práctica (presentación oral e traballo escrito) cun mínimo de 3 puntos sobre 6. O mínimo para pasar a materia é de 5 puntos. Os alumnos con "dispensa académica de exención de asistencia" requeriráselle da presentación oral (10% da puntaxe), o traballo escrito final (50% da puntaxe) e exame (40% da puntaxe). O traballo práctico deberase traballar de forma autónoma. Para superar a asignatura deberá acadar no exame final un mínimo de 2 puntos sobre 4, así
como na parte práctica (presentación oral e traballo escrito) un mínimo
de 3 puntos sobre 6. O mínimo para pasar a materia é de 5 puntos. Para o exame prohíbese a introdución de cualquera dispositivo tecnolóxico na aula.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Aaker, D.
(1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”,
Free Press, New York. Chevalier,
M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury Brand Management: A World od Privilege”,
Jhon Willey and Sons, Singapore. Garre, O.
(2018). “Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle”. CEU, Madrid. Graham, B.
(2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad”. Promopress,
Madrid. Lea-Greenwood,
G. (2013): “Fashion Marketing Communications”, Wiley, 1st Ed. Martínez-Navarro,
G. (2017). “Marketing y comunicación de moda”. Esic, Madrid. Mitterfellner,
O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the
Fashion Industry”, Routledge, 1st Ed. Posner, H.
(2016). “Marketing de moda”. Gustavo Gill, Barcelona Tungate, M.
(2008): “Fashion Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas/710G03027 |
|
|