Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer vocabulario específico das áreas de interese profesional da titulación. |
A12
|
B1 B2 B4 B5
|
C2
|
Coñecer e dominar o uso de estruturas gramaticais específicas, acordes ao nivel de coñecemento da lingua adquirido, especialmente aquelas particularmente relevantes para o exercicio profesional da titulación. |
A12
|
B1 B5
|
C2
|
Ser quen de interpretar textos orais ou escritos en inglés, sobre temáticas relacionadas coa súa actividade profesional, identificando tanto as ideas principais e a liña de argumentación como información específica relevante. |
A12
|
B1 B3 B5 B9
|
C2
|
Ser capaz de comunicarse, tanto de forma oral coma escrita, de maneira efectiva en entornos comerciais |
A3 A12
|
B2 B4
|
C2
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións profesionais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada |
A3 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C2
|
Ser quen de preparar de forma escrita e expoñer de forma oral un traballo en grupo en lingua inglesa, sobre un tema relacionado coa súa titulación, organizando o traballo de forma axeitada, e utilizando recursos bibliográficos, bases de datos ou ferramentas TIC relacionadas coa súa titulación. |
A3 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. A apariencia, o vestido e a moda. |
A descrición oral e escrita
Vocabulario avanzado do mundo da moda
Os adxectivos, a súa orde, e a súa posición |
2. A carreira, a carreira profesional e os recursos humanos. |
2.1 - A búsqueda de traballo
A formación
O CV e a cover letter
As habilidades
Modalidade epistémica
2.2 - A entrevista de traballo
As entrevistas
As expectativas, a probabilidade e o futuro
Modalidade deóntica e expresión de tempo futuro. |
3. Colegas e clientes: O mundo do traballo |
As relacións laborais
As presentacións en público
Os niveis de formalidade e a cortesía
Os rexistros e a súa expresión
|
4. Negocios, diñeiro e comercio |
Comprar e vender
Descrición e venta dunha idea ou produto
A linguaxe persuasiva
As condicionais |
5. Política e economía |
A política económica
As regulacións e os seus efectos
Dar a opinión
Dar e seguir instrucións
Os hedges |
6. Os medios de comunicación |
As entrevistas
As preguntas e as respostas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A12 B1 B5 C2 |
20 |
0 |
20 |
Seminario |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
16 |
24 |
40 |
Obradoiro |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
8 |
12 |
20 |
Presentación oral |
A12 A3 B1 B2 B4 B5 C2 |
5 |
0 |
5 |
Discusión dirixida |
A3 A12 B1 B2 B4 B5 B9 C2 |
5 |
0 |
5 |
Estudo de casos |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
4 |
16 |
20 |
Proba práctica |
A12 B1 B3 B4 C2 |
2 |
0 |
2 |
Traballos tutelados |
A12 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
3 |
27 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Durante as sesións maxistrais presentaranse diferentes aspectos da lingua inglesa, tales como o vocabulario específico de interese para o exercicio profesional da titulación ou certas estruturas gramaticais. |
Seminario |
Os seminarios centraranse na práctica da interpretación e a produción de textos ESCRITOS en lingua inglesa, vencellados aos ámbitos de interese da titulación. (READING E WRITING) |
Obradoiro |
Os obradoiros porán o foco na práctica da interpretación e a produción de textos ORAIS en lingua inglesa, vencellados aos ámbitos de interese da titulación. (LISTENING E SPEAKING) |
Presentación oral |
O estudantado recibirá formación específica na preparación dunha presentación oral breve. |
Discusión dirixida |
Realizaranse unha serie de debates sobre aspectos de interese para o exercicio profesional da titulación, cos que o estudantado poderá seguir a desenvolver aspectos específicos da súa capacidade de comunicación e persuasión. |
Estudo de casos |
O estudantado realizará unha serie de pequenos traballos, como resumos, reflexións, ou comparacións, baseados en bibliografía específica sobre aspectos relacionados coas áreas de interese da titulación. |
Proba práctica |
O estudantado realizará unha proba práctica final para avaliar os contidos da materia impartida nos seminarios e obradoiros. |
Traballos tutelados |
Realizarase un PROJECT en grupos, que será presentado de forma escrita e defendido de forma oral ante a clase. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Realizaranse unha serie de titorías persoais co estudantado para comprobar tanto o seguemento xeral do curso, como, especificamente, o do traballo tutelado/Project final.
Todo o estudantado recibirá unha atención personalizada. O estudantado con necesidades educativas especiais será tamén asesorado pola Unidade de Atención á Diversidade da UdC. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba práctica |
A12 B1 B3 B4 C2 |
PROBA FINAL de Reading, Writing e Listening |
15 |
Seminario |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
Exercicios de Reading e Writing realizados na aula |
10 |
Obradoiro |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
Exercicios de Listening e Speaking realizados na aula
|
10 |
Traballos tutelados |
A12 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
Project final en grupo |
30 |
Sesión maxistral |
A12 B1 B5 C2 |
Os contidos e materia tratada durante as sesións maxistrais será avaliada de forma transversal no resto de metodoloxías, e de forma directa mediante a OBSERVACIÓN SISTEMÁTICA do estudantado. |
10 |
Estudo de casos |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
Serie de pequenos traballos individuais, como resumos, reflexións, ou comparacións, baseados en bibliografía específica. |
20 |
Presentación oral |
A12 A3 B1 B2 B4 B5 C2 |
Breve presentación oral sobre un aspecto específico. |
5 |
|
Observacións avaliación |
En xeral, valorarase a corrección no uso da lingua inglesa en todas as actividades de avaliación e non unicamente nas destinadas especificamente a este cometido. Será necesario superar o 4 en cada un dos apartados para dar por superada a materia. A PROBA FINAL terá lugar na data de exame marcada polos organismos responsables da titulación. Serán anunciadas con anticipación suficiente tanto as datas de realización en clase da presentación oral e da defensa do Project como as datas límite de entrega dos estudos de caso. Os exercicios de reading, writing, listening e speaking realizados na clase non serán recuperables. CALIFICACIÓN DE NON PRESENTADO:Para a obtención da calificación de Non Presentado, o estudantado deberá non ter acudido á proba final NIN TAMPOUCO presentado o PROJECT. OPORTUNIDADE DE XULLO:O estudantado suspenso só terá que recuperar aquelas probas que suspendese. Determinaranse novas datas para a entrega de traballos. O peso das probas finais de WRITING, READING, SPEAKING e LISTENING poderá subir ao total da cualificación para poder recuperar os exercicios realizados na aula.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Posto que se solicita un nivel B1 do MCER para as linguas para o acceso ao grao, espérase do estudantado ter ese nivel como paso previo a cursar a materia, independentemente da existencia de materiais de apoio para o estudantado con maiores dificultades. |
|