Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Aplicacións á protección do medio ambiente | Código | 730495006 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Enxeñaría Naval e Industrial |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://http://eps.udc.es/diderot | ||||||||
Descrición xeral | Análise mediante distintas técnicas experimentais dos gases emitidos/absorbidos en distintos procesos. Sustitución de polímeros sintéticos por biopolímeros. Valorar o estudo de residuos para a sua minimización/eliminación. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se modifican os contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Sesión maxistral (mediante Teams) Traballos tutelados (titorizados vía Teams ou correo electrónico) Proba obxectiva (online) *Metodoloxías docentes que se modifican Prácticas de laboratorio. Sustitúese pola presentación de casos prácticos nas sesións maxistrais e a lectura e discusión de artigos científicos (análise de fontes documentais). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Microsoft Teams: Titorización personalizada dos estudantes - Moodle: Utilizarase como repositorio da documentación facilitada ós estudantes. 4. Modificacións na avaliación Sesión maxistral 10% - Avaliación continua mediante a valoración da participación activa e con aproveitamento. Traballos tutelados 60% - Presentación dos traballos tutelados Proba obxectiva 20% - Realizarase de forma oral o concluir a exposición dos traballos tutelados Análise de fontes documentais 10% -Lectura e discusión de artigos de revistas científicas relacionadas coa asinatura. *Observacións de avaliación: - 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen modificación. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |