Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Modelado e análise de sistemas mecánicos e estruturais |
AP19
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP15 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Simulación de sistemas mecánicos e estruturais |
AP19
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP15 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1. O método de elementos finitos |
O método de elementos finitos. Formulación para estática e dinámica. Imposición de restricións |
Tema 2. Modelización de sistemas |
Modelización de sistemas. Familias de elementos finitos. Elementos continuos e estruturais |
Tema 3. Simulación |
Modelado da xeometría e propiedades mecánicas. Ensamblaxe. Imposición de restricións. Interaccines.
Imposición de cargas e condicións de contorno. Resolución de problemas e avaliación de resultados |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A19 B1 B4 B5 B6 |
5 |
10 |
15 |
Prácticas de laboratorio |
A19 B2 B3 B5 B13 B15 B14 B16 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C9 C11 |
5 |
10 |
15 |
Traballos tutelados |
A19 B2 B3 B5 B13 B15 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C7 C8 C9 C11 |
10 |
30 |
40 |
Sesión maxistral |
A19 B1 B4 B5 B6 |
10 |
30 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo para resolver problemas, mediante exposición, discusión, participación e cálculo. Emprégase calculadora. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite a realización de actividades de carácter práctico con computador, tales como
modelización, análise e simulación de elementos mecánicos e estruturais |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, resolvendo un problema que involucre o conter da materia e involucre as competencias específicas da mesma, realizado baixo a tutela do profesor
Alternativamente proponse un traballo tutelado no ámbito do aprendizaxe-servizo, que combina o servizo á
comunidade coa aprendizaxe nun só proxecto, no que o alumnado se forma traballando en necesidades reais da súa
contorna co fin de melloralo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, que ten como finalidade transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Seguimento e orientación acerca da solución de problemas concretos xurdidos no desenvolvemento das distintas actividades expostas na materia.
Asistencia na realización dos traballos tutelados |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A19 B2 B3 B5 B13 B15 B14 B16 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C9 C11 |
Hai que asistir sistematicamente ás prácticas e elaboralas durante as sesións prácticas da materia e nas horas non presenciais asignadas. O seguimento do traballo realizado realízase nestas sesións prácticas.
A avaliación realízase mediante a presentación dos informes das prácticas. |
30 |
Traballos tutelados |
A19 B2 B3 B5 B13 B15 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C7 C8 C9 C11 |
O traballo involucra os contidos teóricos e prácticos desenvoltos na materia. Débese realizar individualmente nas sesións de prácticas ao longo do curso e en casa, nas horas non presenciais asignadas a este proxecto. Vai realizar un seguimento da realización do traballo nas sesións de prácticas.
A avaliación realízase mediante a presentación do traballo tutelado. |
70 |
|
Observacións avaliación |
A dispensa académica é aceptada. O estudante, cuxa presencia ao longo do cuadrimestre sexa insuficiente para realizar o seguimento do seu traballo, terá igualmente que elaborar e presentar as prácticas e o traballo tutelado para a súa valoración. O seguimento do devandito traballo efectuarase nas sesións de titoría. Neste caso, o proceso de avaliación da materia pode incluír ademais da presentación das prácticas e do traballo tutelado, unha sesión práctica individual ou en grupo, na que o estudante resolve manualmente e/ou co computador os problemas expostos pola profesora. Para a segunda oportunidade pódese presentar o traballo pendente e mellorar o xa realizado. O seguimento realízase en sesións de titoría. A avaliación realízase mediante a presentación das prácticas e dos traballos tutelados pendentes e/ou mellorados. O proceso de avaliación da materia pode incluír, ademais da presentación das prácticas e do traballo tutelado, unha sesión práctica individual ou en grupo, na que o estudante resolve manualmente e/ou co computador os problemas expostos pola profesora.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
assault Systèmes Simulia Corp. (2011). Abaqus Analysis User’s Manual. © Dassault Systèmes. Providence, RI, USA.
Eugenio Oñate (1995). Calculo de estructuras por el método de elementos finitos. CIMNE, Barcelona, España
R. Gutiérrez, E. Bayo, A. Loureiro, LE Romera (2010). Estructuras II. Reprografía del Noroeste. Santiago de Compostela
Bathe K.J. (2006). Finite Elements Procedures. Prentice-Hall, Pearson Education, Inc. USA |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos En caso de ser necesario realizalos en papel: Non se empregarán plásticos Realizaranse impresións a dobre cara. |
|