Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O obxectivo que se pretende conseguir é que o alumno domine as políticas de actuación das empresas á hora de levar acabo as accións extratéxicas do mix de marketing no sector dos videoxogos.
Neste ámbito desenvolveranse contidos, operativa industrial, comercial e de comunicación. |
AP27 AP28
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP9 BP14
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP8 CP9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE 1. INTRODUCCIÓN |
TEMA 1. O MARKETING OPERATIVO NO SECTOR DOS VIDEOXOGOS |
PARTE 2. ESTRATEXIAS DO MIX DE MARKETING |
TEMA 2. POLÍTICA DE PRODUCTOS
TEMA 3. POLÍTICA DE PRECIOS
TEMA 4. POLÍTICA DE DISTRIBUCIÓN
TEMA 5. POLÍTICA DE COMUNICACIÓN |
PARTE 3. NOVAS TENDENCIAS |
TEMA 6. EVOLUCIÓN DO MIX DE MARKETING |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B14 C1 C2 C3 C4 C8 |
20 |
50 |
70 |
Proba de resposta múltiple |
A27 A28 |
1 |
13 |
14 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
B9 |
4 |
0 |
4 |
Sesión maxistral |
A27 A28 B5 C3 C4 C9 |
15 |
45 |
60 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Os alumnos desenvolverán un traballo que será tutelado polo docente e por tanto terá apoio titorial. Formaranse grupos reducidos de alumnos (70% de la nota final). O traballo ten por obxectivo a aplicación dos conceptos e fundamentos que se explican en clase e a estrutura básica estará relacionada coa orde e estrutura de temas que se explican ao longo da materia. O docente irá tutorizando e realizando o seguimento do grupo de forma gradual de maneira que o grupo poida ir desenvolvendo o traballo paulatinamente a medida que se desarolla a materia. Desta forma conséguese unha docencia interactiva, práctica e unha participación activa por parte do alumno ao longo do proceso de aprendizaxe. A entrega do traballo está pensada para a última semana de período lectivo aínda que se axustará á dispoñibilidade de tempo do alumno. |
Proba de resposta múltiple |
Test de resposta múltiple individual (30% de la nota final). Cada pregunta mal contestada penaliza a cualificación da proba (tres preguntas mal contestadas contrarrestan unha correcta) e non se poderá deixar en branco ningunha custión. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
O alumnado tamén deberá asistir a actividades complementarias de carácter práctico (conferencias, seminarios, talleres ou similares) co fin de coñecer casos prácticos expostos polos seus protagonistas; tamén en grupo se deberán analizar os contidos das devanditas actividades e reflectir a devandita análise nos correspondentes traballos que se someterán a avaliación. |
Sesión maxistral |
Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacion, a través de medios audiovisuales.
No se entregarán aos alumnos/as as diapositivas.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Proba de resposta múltiple |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os diferentes membros do grupo poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar ou expoñer.
Así mesmo, se se ten algunha dúbida relativa ao material explicado en clase, pódese consultar co docente no seu despacho ou fixar outro momento para aclarar dúbidas e facilitar o seguimento do alumno.
Dispensa Académica.
Acéptase. Os requirimentos de traballo individual se levarán a cabo "online".
As presentacións dos traballos serán ben online ou presencial.
En primeira e segunda oportunidade a execución dos exames de maio e xullo será presencial. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A27 A28 |
Exame tipo test con catro posibilidades, con preguntas sobre os contidos cubertos no curso. |
30 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B14 C1 C2 C3 C4 C8 |
Traballo de desenvolvemento e defensa dos contidos aplicados e centrado nos diferentes proxectos que se solicitan. |
70 |
|
Observacións avaliación |
<div><div>No desenvolvemento da parte práctica serán avaliados:</div><div><br /></div><div>Aplicación das bases teóricas.</div><div>Calidade de presentación.</div><div>Precisión, claridade de exposición e calidade das respostas.</div><div>Fontes primarias e secundarias usadas.</div><div>Revisión bibliográfica.</div></div><div><br /></div><div><br /></div><div><p class="MsoNormal">Alumnos con dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación
a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a
plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación
principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos.
Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa
súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de
acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo
completo. Excepto para as fechas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete
á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un
calendario específico de fechas compatible coa súa dedicación.</p></div>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Stanton William, J., Etzel Michael, J., y Walker Bruce, J. (2007). Fundamentos de marketing. Mc Graw Hill
Wesley, D., y Barczak, G. (2010). Innovation and Marketing in the Video Game Industry: avoiding the trap. Surrey: GOWER
Kotler, P. y Armstrong, G. (2004). Introducción al Marketing, 10ª ed. Madrid: Pearson-Prentice.
Lambin, Jean-Jacques ( (2013). Marketing estratégico. Madrid: ESIC Editorial
Carrillo Marqueta, J., y Sebastián Morillas, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: ESIC Editorial
Josep M. Bustos (2003). Marketing operativo. Barcelona: Gestión 2000
Martí Parreño, José (2010). Marketing y videojuegos. Madrid: ESIC Editorial
Santesmases, M. (2012). Marketing: conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide
Huguet Rodríguez, J., y González López-Huerta, J. J. (2012). Todo lo que hay que saber de videojuegos y marketing.. Madrid: Wolters Kluwer.
Zackariasson, P., y Dymek, M. (2016). Video game marketing: a student textbook. London: Routledge |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos/730529002 | Márketing Estratéxico de Videoxogos/730529001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostido y cumplir con el obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do Plan de Acción Green Campus Ferrol a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia se solicitarán en formato virtual e/o soporte informático. Se realizará a través de Moodle, en formato dixital sin necesidad de imprimilos. En caso de ser necesario realizarlos en papel:
• No se emplearán plásticos.
• Se realizarán impresiones a doble cara.
• Se empleará papel reciclado.
• Se evitará a impresión de borradores.
Se debe ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos personais e profesionais.
|
|