Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer e utilizar os principios da teoría de circuitos e máquinas eléctricas. |
A10
|
B2 B3 B5 B7
|
C1 C5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Análise de circuitos en corrente continua |
Conceptos básicos
Elementos dos circuitos
Asociación de elementos
Formas de onda
Análise por correntes de malla
Análise por tensións de nó
Teoremas dos circuitos |
Análise de circuitos en corrente alterna |
Conceptos básicos
Análise de circuitos en réxime permanente senoidal
Potencia e enerxía en réximen permanente senoidal
Teoremas en réximen permanente senoidal |
Análise de circuitos trifásicos |
Xeralidades
Circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados
Potencia en circuitos trifásicos
Medida da potencia en circuitos trifásicos |
Introdución ó funcionamento das máquinas eléctricas |
Circuitos magnéticos e conversión de enerxía
Principios xerais das máquinas eléctricas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A10 |
1.5 |
0 |
1.5 |
Sesión maxistral |
A10 B2 B3 B5 B7 C1 C5 |
24 |
39 |
63 |
Solución de problemas |
A10 B2 B3 B5 B7 C1 C5 |
22 |
30 |
52 |
Prácticas de laboratorio |
A10 B2 B3 B5 B7 C1 C5 |
9 |
13.5 |
22.5 |
Proba mixta |
A10 |
2.5 |
7.5 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Presentación da asignatura, en grupo grande (GG). |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas motivadoras dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Corresponde á clase de teoría, en grupo grande (GG). |
Solución de problemas |
Técnica mediante a cal ha de se resolver unha situación problemática concreta, a partires dos coñecementos e procedementos que se teñen estudado e traballado.
Corresponde á clase de problemas, en grupo mediano (GM). |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes apliquen os coñecementos adquiridos, a través da realización de actividades de carácter práctico.
Corresponde á clase de prácticas de taller, en grupo pequeno (GP).
|
Proba mixta |
Esta proba consiste na resolución de problemas e / ou elementos, e será valorada entre 0 e 10 puntos. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Titorías de exame.
No caso de estudantes a tempo parcial, terán sesións de titorías de exame antes de cada exame de avaliación continua. Ademais, recibirán unha colección de probas obxectivas e problemas para resolver ao longo do curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A10 |
Esta proba consiste na resolución de problemas e/ou ítems, e computarase entre o e 10 puntos.
En prácticas de laboratorio:
Na convocatoria de xaneiro, a calificación será a suma da nota correspondente á asistencia e evaluación das prácticas de taller, que se valorará entre 0 e 5 puntos, e a nota do exame final (proba mixta), que se valorará tamén entre 0 e 5 puntos.
Na convocatoria de sullo, a calificación conincidirá coa nota do exame final correspondente (proba mixta), que se valorará entre 0 e 10 puntos. |
70 |
Prácticas de laboratorio |
A10 B2 B3 B5 B7 C1 C5 |
Na convocatoria de xaneiro, a calificación será a suma da nota correspondente á asistencia e evaluación das prácticas de taller, que se valorará entre 0 e 5 puntos, e a nota do exame final (proba de resposta múltiple), que se valorará tamén entre 0 e 5 puntos.
Na convocatoria de xullo, a calificación coincidirá coa nota do exame final correspondente (proba de resposta múltiple), que se valorará entre 0 e 10 puntos.
|
30 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura é necesario aprobar a parte de teoría e problemas e a parte de prácticas de laboratorio. Aprobarase tamén a asignatura se acadando unha nota superior o igual a 3'5 puntos na nota de prácticas de laboratorio, compensara coa parte de teoría e problemas. A calificación final é a suma da (nota de teoría e problemas)*0'80 e a (nota de prácticas de laboratorio)*0'20 . Na presentación da asignatura (primeiro día de clase) poderanse indicar actividades adicionáis cuia valoración sumarase á nota da prueba obxetiva da parte de teoría e problemas. En cualquera caso, a nota desta parte (teoría e problemas) no poderá ser superior a 10 puntos. No caso de estudantes a tempo parcial, realizarase unha avaliación periódica e
continua, con probas obxetivas e problemas, tras impartir cada tema da materia.
Na segunda oportunidade, todos os temas entrarán no exame. A asistencia ás
clases de teoría e de problemas non é obrigatoria (exención do 100%), aínda que
se lle ofrecerá total flexibilidade para asistir ao grupo que elixan; non
obstante, a asistencia á clase práctica do taller é necesariamente obrigatoria
(exención do 0%), aínda que tamén se lle ofrecerá completa flexibilidade de
asistencia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Fraile Mora, J. (2012). Circuitos eléctricos. Madrid: Pearson
Paul, C.R. (2001). Fundamentals of electric circuits analysis. USA: John Willey and Sons
Alexander, C.K. y Sadiku, M.N.O. (2013). Fundamentos de circuitos eléctricos. Méjico: McGraw-Hill
Fraile Mora, J. (2008). Máquinas eléctricas. Madrid: McGraw-Hill
Eguiluz Morán, L.I. y Sánchez Barrios, P. (1989). Pruebas de examen de teoría de circuitos. Santander: Universidad de Cantabria
Eguiluz Morán, L.I. et al. (2001). Pruebas objetivas de circuitos eléctricos. Barañáin (Navarra): EUNSA
Eguiluz Morán, L.I. (1986). Pruebas objetivas de ingeniería eléctrica. Madrid: Alhambra
Sánchez Barrios, P. et al. (2007). Teoría de circuitos: problemas y pruebas objetivas orientadas al aprendizaje.. Madrid: Pearson/Prentice Hall
Humet, L., Alabern, X. y García, A. (1997). Tests de Electrotecnia. Fundamentos de circuitos. Barcelona: Marcombo
Parra, V. et al. (1976). Unidades didácticas de teoría de circuitos (2 vols.). Madrid: UNED |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
CÁLCULO/730G03001 | ÁLXEBRA/730G03006 | FÍSICA II/730G03009 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
FUNDAMENTOS DE ELECTRÓNICA/730G03016 | INSTALACIÓNS INDUSTRIAIS /730G03031 |
|
Observacións |
"Para
axudar a acadar un ambiente inmediato sostido e cumprir o obxectivo da acción
número 5: "Ensino e investigación ambiental e social sa e sostible"
do "Plan de Acción do Campus Verde de Ferrol": A entrega dos
traballos documentais feitos neste asunto: • Pedirase
en formato virtual e / ou soporte informático •
Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir • Se é
necesario facelos en papel:
- Os plásticos non serán utilizados
- As impresións realizaranxe a dobre cara.
- Usarase o papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores. • Debe haber un uso sostible dos recursos ea prevención de
impactos negativos sobre o medio natural. |
|