Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Domina a resolución dos problemas gráficos que poden plantearse na Ingeniería |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Desenvolve destrezas e habilidades que permitan expresar con precisión, claridade e obxectividade soluciones gráficas. |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Adquire a capacidade de abstracción para poder visionar un obxecto desde as distintas posicións do espazo. |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TÉCNICAS DE DESENVOLVEMENTO DE VISIÓN ESPACIAL |
|
XEOMETRÍA MÉTRICA E DESCRIPTIVA.
|
|
SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN GRÁFICA.
|
|
INTRODUCIÓN Á NORMALIZACIÓN |
|
DEBUXO ASISTIDO POR ORDENADOR.
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
21 |
0 |
21 |
Proba práctica |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
4 |
50 |
54 |
Prácticas de laboratorio |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
30 |
45 |
75 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
A materia impartirase en módulos teórico-prácticos de 1.5 horas.
Con anterioridade ao día en que se imparta a materia, indicaranse a relación dos coñecementos previos necesarios e o resumo dos conceptos sobre os que se traballará, proporcionando a información bibliográfica correspondente.
Cada Tema iniciarase coa exposición do profesor, que axudará o estudante a extraer os conceptos máis relevantes, marcando os obxectivos perseguidos.
Introduciranse os aspectos teóricos imprescindibles para fundamentar os contidos prácticos, que deberán prevalecer. O alumnado e profesorado interactuaran dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, oprincipios de forma dinámica. |
Proba práctica |
A proba terá carácter fundamentalmente práctico e consistirá na resolución dun número determinado de problemas. |
Prácticas de laboratorio |
Traballos realizados empregando técnicas de CAD |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Se a acción educativa se produce nun contexto de relación entre persoas, na titoría esta relación humana recobra o seu sentido e é un dos seus compoñentes máis característicos.
Así a titoría se converte nunha acción de axuda, comprometida co estudante e que o profesor desenvolve, paralelamente á súa función de instrución.
Mediante a acción titorial preténdese:
- A adaptación e integración dos estudantes no grupo de clase, e no conxunto da dinámica universitaria.
- Favorecer a motivación.
- Individualizar o proceso de ensino - aprendizaxe, adaptándoo ás posibilidades e limitacións reais de cada estudante ou grupo de estudantes.
- Coordinar o proceso avaliador dos estudantes e valorar o rendemento académico.
O a acción educativa prodúcese nun contexto de relación entre persoas, na titoría esta relación humana recobra o seu sentido e é un dous os seus compoñentes máis característicos.
Así a titoría se converte nunha acción de axuda, comprometida co estudante e que o profesor desenvolve, paralelamente á súa función de instrución.
Mediante a acción titorial se pretende:- A adaptación e integración dos estudantes no grupo de clase, ou en conxunto da dinámica universitaria.
- Favorecer a motivación.
- Individualizar ou proceso de ensino - aprendizaxe, adaptándoo ás posibilidades e limitacións reais de cada estudante ou grupo de estudantes.
- Coordinar ou proceso avaliador dos estudantes e valorar o rendemento académico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
Exercicios de normalización realizados en aula informática co programa AUTOCAD |
40 |
Proba práctica |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
As probas terán carácter práctico e consistirán na resolución dun número determinado de exercicios, que deberán cubrir un amplo abano de conceptos.
|
60 |
|
Observacións avaliación |
Na segunda oportunidade o estudante deberá avaliarse da parte non superada con anterioridade. Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212)", serán avaliados da mesma forma, permitindo unha semana máis de marxe nas entregas de tarefas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Félez, J., Martínez,M.L. ((2002)). Dibujo Industrial.. Síntesis. Madrid
AENOR ((2009)). Dibujo Técnico. (CDROM). Madrid
Clérigo Pérez ((2001)). Geometría Descriptiva.. Asociación de Investigación. León |
|
Bibliografía complementaria
|
Badiola de Miguel, A., Gutierrez Pellón, F.J. ((1998)). Dibujo: Ejercicios resueltos de selectividad.. San Sebastián. Donostiarra
González Monsalve, M., Palencia Cortés, J. ((1992)). Trazado Geométrico.. Utrera Grafitres. Sevilla. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. |
|