Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñece os fundamentos tecnolóxicos e modelos propios dos circuítos integrados analóxicos. |
A3 A4
|
B8 B9 B10 B11 B12
|
C8
|
Analiza e deseña etapas electrónicas analóxicas lineais e non lineais con amplificadores operacionais e transistores. |
A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
|
Coñece os bloques e circuítos das fontes de alimentación lineais e non lineais e deseña os seus elementos. |
A3 A4 A16
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1
|
Deseña sistemas electrónicos analóxicos. |
A3 A4 A16
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C6
|
Manexa con soltura os equipos e instrumentos propios dun laboratorio de electrónica analóxica. |
A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C3 C6
|
Sabe utilizar ferramentas de simulación por computador aplicadas a circuítos electrónicos analóxicos. |
A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Compoñentes electrónicos |
- |
Amplificadores |
- |
Filtros |
- |
Semiconductores |
- |
Transistores |
- |
Análise e simulación de circuitos |
Simulación de circuitos mediante Pspice e deseño de placas PCB mediante Eagle |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
B2 |
21 |
21 |
42 |
Solución de problemas |
A3 A25 A29 A30 B1 B5 B6 C2 |
11 |
22 |
33 |
Proba obxectiva |
A16 A25 B1 B4 C1 |
3 |
21 |
24 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A29 B1 |
9 |
14 |
23 |
Traballos tutelados |
A4 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 C3 C6 C8 |
10 |
15 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Nas sesións maxistrais desénrolanse os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico. |
Solución de problemas |
Durante as sesións maxistrais plantéxanse supostos prácticos pra a súa resolución. Na devandita resolución foméntase a participación do alumno. |
Proba obxectiva |
A proba obxectiva escrita ten como finalidade comprobar si o alumno adquiríu as competencias fixadas como objetivo desta asignatura.
|
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Traballos tutelados |
Realización do deseño, simulación e implementación físico de a lo menos un circuito electrónico seguindo as especificacións propostas polo profesor. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
Prácticas de laboratorio |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutoría personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia.
A realización das prácticas de laboratorio será guiada de forma persoal polo profesor. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A4 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 C3 C6 C8 |
Realización de traballos establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
20 |
Proba obxectiva |
A16 A25 B1 B4 C1 |
Examen tipo proba obxetiva
|
70 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A29 B1 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía. Examen tipo proba de laboratorio. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e aprobadas as Prácticas de Laboratorio. No marco das "Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia a clase, traballo persoal, traballos persoais propostos, ACTITUDE, etc., para axudar á obtención do aprobado. É necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar e tamen o 50% na proba de prácticas de laboratorio. A cualificación correspondente a "Traballos tutelados" poderá fluctuar entre o 20% indicado e un 30%, en consecuencia a "Proba obxectiva" pode variar entre un 60% e o 70% indicado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Floyd T.L (2000). Fundamentos de Sistemas Digitales. Prentice-Hall, 7ª Ed Hambley, Allan (2002). Electrónica. Prentice-Hall Norbert R. Malik, Circuitos Electrónicos Análisis, Simulación y Diseño, Prentice Hall , 1998 Savant, Rodin & Carpenter. Diseño Electrónico. Pallas Areny. Sensores y acondicionadores de señal. Marcombo Recursos dispoñibles en Moodle (tutoriales, problemas, software, FAQ, tutorias online etc.) |
Bibliografía complementaria
|
|
Maloney, Timothy J(1997). Electrónica Industrial Moderna.Prentice-Hall, 3ª Ed
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen I: Circuitos DC y AC, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen II: Dispositivos, circuitos y amplificadores operacionales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen III: Datos y comunicaciones digitales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo/770G02001 | Ecuacións Diferenciais/770G02011 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fundamentos de Automática/770G01017 |
|
Materias que continúan o temario |
Electrónica de Potencia/770G02029 |
|
|