Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender a relevancia da variable producto e o seu encaixe nun mercado volátil, con derivadas globais e locais e extremadamente competitivo.
Aprender o concepto de producto, e os procesos de ciclo de vida de producto, xestión da carteira de productos e de desenvolvemento de novos productos con especial orientación á industria, así como a identificación das principais implicacións en materia de distribución e comunicación a ter en conta.
Descubrir as ventaxas, riscos e potencialidades da creación e deseño de productos no contexto da Industria 4.0
Aprender a xestionar factores como a innovación, sustentabilidade, ética, e responsabilidade social no deseño de productos industriais como resposta ás demandas crecentes no mercado actual dos grupos de interese.
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 AP13 AP14 AP16 AP18 AP20 AP21 AP25 AP26
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8 BP9 BP10
|
CP1 CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Comprender a relevancia da variable producto e o seu encaixe nun mercado volátil, con derivadas globais e locais e extremadamente competitivo.
Aprender o concepto de producto, e os procesos de ciclo de vida de producto, xestión da carteira de productos e de desenvolvemento de novos productos con especial orientación á industria, así como a identificación das principais implicacións en materia de distribución e comunicación a ter en conta.
Descubrir as ventaxas, riscos e potencialidades da creación e deseño de productos no contexto da Industria 4.0
Aprender a xestionar factores como a innovación, sustentabilidade, ética, e responsabilidade social no deseño de productos industriais como resposta as demandas crecentes no mercado actual dos grupos de interese.
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 AP13 AP14 AP16 AP18 AP20 AP21 AP25 AP26
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8 BP9 BP10
|
CP1 CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Comprender a relevancia da variable producto e o seu encaixe nun mercado volátil, con derivadas globais e locais e extremadamente competitivo.
Aprender o concepto de producto, e os procesos de ciclo de vida de producto, xestión da carteira de productos
e de desenvolvemento de novos productos con especial orientación á industria, así como a identificación das principais implicacións en materia de distribución e comunicación a ter en conta.
Descubrir as ventaxas, riscos e potencialidades da creación e deseño de productos no contexto da Industria 4.0
Aprender a xestionar factores como a innovación, sustentabilidade, ética, e responsabilidade social no deseño de productos industriais como resposta ás demandas crecentes no mercado actual dos grupos de interese.
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 AP13 AP14 AP16 AP18 AP20 AP21 AP25 AP26
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8 BP9 BP10
|
CP1 CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1: Importancia da variable Produto, Concepto de Produto e Ciclo de vida de Produto |
|
Tema 2: (Micro) Segmentación de Mercado e Posicionamento de Produto
|
|
Tema 3: Xestión da carteira de produtos |
|
Tema 4: Deseño de novos produtos no marco da Industria 4.0. Implicacións en materia de distribución e comunicación |
|
Tema 5: Innovación, sustentabilidade, ética e responsabilidade social aplicados a Produto e Mercado |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A26 A25 A21 A20 A18 A16 A14 A13 A11 A10 A9 A8 A7 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
20 |
78 |
98 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
0 |
1 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
0 |
5 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
17 |
27 |
44 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O alumnado participará en tutorías presenciais onde acadará atención persoalizada para a elaboración de casos prácticos que requerirán de traballo autónomo previo e posterior fora da aula.
|
Proba de resposta múltiple |
O alumnado examinaráse presencialmente dos contidos da asignatura a través dunha proba tipo test de resposta múltiple na que soamente unha resposta é correcta. Esta proba realizaráse a través da plataforma Moodle.
|
Presentación oral |
Presentación presencial e plenaria dos casos prácticos realizados polo alumnado ao longo do cuadrimestre.
|
Sesión maxistral |
Impartición presencial dos contidos teóricos dos temas que conforman a asignatura, puidendo ser complementada ou impartida a través de conferencias invitadas ou seminarios presenciais. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Presentación oral |
|
Descrición |
Axudar aos estudantes no tratamento e resolución de problemas na preparación dos traballos tutelados e da presentación oral, tanto na aula presencialmente como a través de tutorías síncronas realizadas virtualmente a través da plataforma Teams; tanto no caso dos estudantes matriculados en réxime de dedicación a tempo completo, como no caso dos estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A26 A25 A21 A20 A18 A16 A14 A13 A11 A10 A9 A8 A7 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoraráse a asistencia, participación e preparación de calidade das tutorías presenciais e virtuais dos casos prácticos a realizar, así como a creatividade e calidade formal e de contido dos casos prácticos resultantes a presentar. |
50 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Exame presencial no formato de test de resposta múltiple no que soamente unha resposta é a correcta. O exame realizarase a través da plataforma Moodle.
|
40 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Presentación presencial, oral, plenaria, e en equipo dos casos prácticos realizados no cuadrimestre.
|
10 |
|
Observacións avaliación |
A nota final resultará da suma das notas totais obtidas polo estudante nas tres actividades, sen requerirse nota mínima para aprobar
cada unha delas, e segundo os pesos indicados. Para aprobar a asignatura, tanto na primeira como na segunda oportunidade, requírese un mínimo de 5
puntos sobre 10 en total. Aplicaránse os mesmos criterios de avaliación na primeira e segunda oportunidade.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ruiz de Maya, S. y Grande Esteban, I. (2013). Casos de comportamiento del consumidor. Madrid : ESIC
Valencia López, Víctor. (2013). Entorno, mercado, clientes, producto y precio. Madrid : ESIC
Kotler, Philip. (2017). Fundamentos de marketing . México: Pearson Educación
Serrano Gómez, S. y Serrano Domínguez, C. (2005). Gestión, Dirección y Estrategia de producto. Madrid : ESIC
Alcaide, Juan Carlos (2015). Los 100 errores de la experiencia del cliente. Madrid : ESIC
Kotler, Philip. (2011). Marketing 3.0 . LID Editorial |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Introdución ao Marketing/611G02015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Asistencia ás tutorías dos casos prácticos programadas durante o cuadrimestre |
|