Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Historia do Moble | Código | 771528018 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Enxeñaría Civil Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Nesta materia o alumno adquirirá os coñecementos que lle permitirán entender a Historia do Moble como un proceso continuo e non como un conxunto de respostas xa dadas. Interesa sobre todo o coñecemento dos enfoques que se adoptaron no momento de abordar cada proxecto. Enténdese como un proceso intelectual de carácter reflexivo, no que conflúen os compoñentes racionais e intuitivos na resposta dada polo deseñador a un problema suscitado, cuxa solución é o moble específico, que se materializa en cada época coas súas condicións culturais e as súas posibilidades técnicas. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos No caso de continxencia adoptaranse as medidas necesarias para garantir a calidade do ensino e a integridade dos contidos. Non se realizan cambios nos contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Mantense o conxunto das metodoloxías docentes empregadas, pasando o modo docente a desenvolverse de maneira non presencial total ou parcialmente. *Metodoloxías docentes que se modifican: Non está previsto modificar metodoloxías docentes. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Os mecanismos de atención personalizada ao alumnado utilizarán as plataformas sinaladas con anterioridade postas a disposición pola Universidade: Moodle, Microsoft Teams e o Correo electrónico institucional. 4. Modificacións na avaliación: Traballos tutelados: 100%. Práctica de elaboración personal de comentario e análise escrito e gráfico da evolución histórica e das tendenzas dun espazo cun uso concreto co seu mobiliario específico, con gallo de potenciar a crítica rigurosa como medio de reflexión e coñecemento. *Observacións de avaliación: Suprímense aqueles criterios que implican asistencia e presencialidad. Este principio terá validez temporalmente desde o momento no que exista instrución de aplicación do presente Plan de Continxencia. Mantense o resto dos criterios de avaliación. Para o alumnado con dificultades xustificadas para realizar probas ou entregas, poderanse prever solucións alternativas personalizadas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Mantense a bibliografía exposta para a materia. Subiranse aos soportes de intercambio de arquivos institucionais, aqueles textos, fragmentos de textos ou outro material, cuxo coñecemento é imprescindible para superar a materia. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |