Identifying Data 2021/22
Subject (*) Plant Biotechnology Code 610441020s
Study programme
Máster Universitario en Bioloxía Molecular, Celular e Xenética (semipresencial)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Bioloxía
Coordinador
Bernal Pita da Veiga, María de los Ángeles
E-mail
angeles.bernal@udc.es
Lecturers
Bernal Pita da Veiga, María de los Ángeles
Pomar Barbeito, Federico
E-mail
angeles.bernal@udc.es
federico.pomar@udc.es
Web
General description Tecnicas da biotecnoloxía aplicadas os vegetais
Contingency plan (i) Adaptación a realizar no caso de non presencialidade sobrevida: 1. Modificacións nos contidos Non haberá modificación de contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Manteñense todas pero on-line. *Metodoloxías docentes que se modifican A prácticas pasarían a ser on-line traballando sobre videos e realizando actividades entregables relacionadas coas mesmas. As actividades en grupos reducidos tamén se traballarían on-line via Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado As titorías serán vía Teams ou por correo electrónico 4. Modificacións na avaliación non se modifica *Observacións de avaliación: Parciais e exames finais on-line. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non haberá modificacións. Toda a información está no Moodle (ii) Adaptación prevista no centro para os casos nos que se supere o aforo da aula asignada para a materia: Atribución de dúas ou máis aulas á materia e impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula co profesor. No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os alumnos poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidade de xestión da información: reunir e interpretar datos, información e resultados relevantes, obter conclusións e emitir informes razoados sobre cuestións científicas e biotecnolóxicas BR10
BR10
BR10
BR10
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade AR16
AR16
BR10
CC11
CC11
Capacidade para comprender o estado actual da Biotecnoloxía Vexetal e utilizar a terminoloxía básica empleada na materia AR16
AR16
BR10
CC11
Capacidade de expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma CC11
CC11

Contents
Topic Sub-topic
Módulo 1. Desenrolo histórico da Biotecnoloxía Vexetal 1. A 1ª e 2ª Revolución Verde
2. Que é a Biotecnoloxía Vexetal?
Módulo 2. Aspectos técnicos da Biotecnoloxía Vexetal 1. Inxeniería xenética en plantas: conceptos xenerales
2. Métodos de obtención de plantas transxénicas
Módulo 3. Principais aplicacions da Biotecnoloxía Vexetal
1. Aplicacions das plantas transxénicas
2. Fitorremediación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities C1 C8 2 0 2
Online forum C1 C8 0 1 1
Document analysis A1 A4 A5 A8 B1 B3 B8 B9 C6 C2 0 30 30
Objective test A8 B1 B8 C1 2 0 2
Collaborative learning A4 A5 A8 B1 B3 B8 B9 C2 C1 0 30 30
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities
Online forum
Document analysis
Objective test
Collaborative learning

Personalized attention
Methodologies
Introductory activities
Objective test
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A8 B1 B8 C1 0
Online forum C1 C8 0
 
Assessment comments

Sources of information
Basic (2014). A Really Useful Pathogen, Agrobacterium tumefaciens.. American Society of Plant Biologists. The Plant Cell
Serrano M, Piñol T, (1991). Biotecnología vegetal. Ed. Síntesis
Reinhard Renneberg, Darja SüBbier (2008). Biotecnologíapara principiantes. Reverte
(2013). Genetic Improvements in Agriculture. The Plant Cell
Caballero JL, Muñoz J, Valpuesta V, (2001). Introducción a la biotecnología vegetal: métodos y aplicacio. Ed.Publicaciones y Obra Social y Cultural Cajasur
Slater A., Scout N, Fowler M., (2003). Plant biotecnology: the genetic manipulation of plants. Ed. Oxford UniversityPress
(2000). Plantas transgénicas. Preguntas y respuestas. Boletín de la Sociedad Española de Biotecnología
(2010). The past, present and future of crop genetic modification. New Biotechnology Volume 27, Number 5


Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.