Identifying Data | 2021/22 | ||||||||||
Subject (*) | Ecology and Biomonitorization | Code | 610500007 | ||||||||
Study programme |
|
||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | |||||||
Language |
|
||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||
Prerequisites | |||||||||||
Department | Bioloxía Enxeñaría Naval e Industrial Física e Ciencias da Terra |
||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||
Web | |||||||||||
General description |
Ecoloxía e evolución. Dinámica poboacional. Organización da comunidade. Fluxos de materia e ciclos de enerxía. O caso do tributil-estaño (TBT) das pinturas anti-incrustantes: historia ambiental e biomonitorização en Galicia. Paleoecologia e biomonitoramento. |
||||||||||
Contingency plan |
1. Cambios de contido Sen cambios. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen Sesión maxistral. As clases expositivas manteríanse, pero serían impartidas por equipos. Prácticas a través das TIC. Manteríanse as clases prácticas. Dado que todo o software usado está libremente dispoñible e / ou executábel a través da web, os estudantes realizarían estas prácticas de xeito remoto. Para iso terían os guións pertinentes e toda a protección necesaria (ver a continuación sobre atención personalizada). Proba obxectiva. O exame final mantense, pero converterase nunha proba de elección múltiple vía Moodle. Alternativamente, o citado exame tipo test podería substituírse pola resposta individual de preguntas obxectivas. Estas respostas serán escritas a man, dixitalizadas ou fotografadas cara a cara para crear PDF que serán enviados ao profesor encargado da súa corrección, anexados por correo electrónico. * Metodoloxías de ensino que se modifican: ningunha. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes Atención á demanda dos estudantes, ben por correo electrónico, Moodle ou Equipos. 4. Modificacións na avaliación Sen cambios. * Observacións de avaliación: dada a programación habitual deste módulo, non se descarta a avaliación continua. Así, o 100% da cualificación baséase nunha proba obxectiva (ver máis arriba na súa metodoloxía). 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios. (II) ADAPTACIÓN PREVISTA NO CENTRO PARA OS CASOS NOS QUE SE SUPERE O AFORO DA AULA ASIGNADA PARA A MATERIA. A adaptación consistirá na atribución de dúas ou máis aulas á materia e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula coa persoa que imparte a materia. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |