Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Coñecemento das realidades interdisciplinares da Química e do Medio Ambiente, dos temas punteiros nestas disciplinas e das perspectivas de futuro. |
A2 |
Deseño de novas especies químicas e materiais con propiedades determinadas. |
A3 |
Capacitar ao alumno para o desenvolvemento dun traballo de investigación nun campo da Química ou do Medio Ambiente, incluíndo os procesos de caracterización de materiais, o estudo das súas propiedades fisicoquímicas e biolóxicas e dos procesos que poden sufrir no medio natural. |
A4 |
Coñecer en profundidade as características e fundamentos de diversos modelos químicos para o estudo de sistemas orgánicos, inorgánicos e biolóxicos, incluídos os materiais con proxección tecnológica. |
A8 |
Coñecer os fundamentos das interaccións intermoleculares e as súas aplicacións no campo da catálise supramolecular,recoñecemento molecular e biocatálise. |
A20 |
Coñecemento dos principais tipos de produtos naturais: enzimas, receptores moleculares, etc. Entender a súa participación en procesos de catálise e autoensamblaxe. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e suizos. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Ser capaz de planificar adecuadamente desenvolvementos experimentais, a un nivel especializado. |
C1 |
Ser capaz de traballar en equipos, especialmente nos interdisciplinares e internacionais. |
C3 |
Ser capaz de adaptarse a situacións novas, mostrando creatividade, iniciativa, espírito emprendedor e capacidade de liderado. |
C5 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C8 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C9 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C11 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Understand the concept of natural product and learn its clasification, its main applications and major metabolic pathways |
AC3 AC4 AC20
|
BC2
|
CC1 CC3
|
Learn the basics of biocatalysis and its main applications. |
AC4 AC8 AC20
|
BC2 BC7
|
CC5 CC9
|
Learn the characteristics and properties of the main artificial molecular receptors. |
AC1 AC2 AC3 AC4 AC8
|
BC1 BC2 BC3 BC5
|
CC9
|
Learn the most important aspects of supramolecular self-assembly. |
AC2 AC8 AC20
|
BC1
|
CC8 CC11
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Unit 1. Natural Product Chemistry. |
Chapter 1. Interest of its study and the main applications
Chapter 2. Main biogenetic routes of the secondary metabolite
Chapter 3. Classification of natural products and illustrative examples.
|
Unit 2. Biocatalysis. |
Chapter 1. Introduction to biocatalysis
Chapter 2. Hydrolitic enzymatic reactions as a model of biocatalysis. |
Unidade 3 Supramoelcular Chemistry |
Tema 1 Introduction to Supramolecular Chemistry
Tema 2 Molecular recognition of cations
Tema 3 Molecular recognition of anions
Tema 4 Molecular recognition of neutrl molecules
Tema 5 Self-assembly and molecular devices. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 A20 B1 B2 B3 B5 C8 C9 C11 |
13 |
40 |
53 |
Laboratory practice |
A2 A8 A20 B1 B2 B7 C3 C1 |
10 |
10 |
20 |
Multiple-choice questions |
A1 A2 A3 A4 A8 A20 B1 B2 C5 |
1 |
0 |
1 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
The teacher presents the basic contents of each unit. These materials will be provided in advance to the students in order to study them before the development of the class. |
Laboratory practice |
Practicals will be mainly focused on two aspects:
- Biocatalysis experiments
- Supramolecular chemistry experiments
|
Multiple-choice questions |
A final exam will be introduced at the end of the semester. This is planned to objectively asses the degree of understanding by the student, as well as the ability to apply the course contents. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Laboratory practice |
|
Description |
Personal attention for each student would be integrated on this methodology during interviews before laboratory practices. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A2 A8 A20 B1 B2 B7 C3 C1 |
Competencies assessed: A3, A4, A5, A6, A8, A13, A20. B1, B2, B6, B7, C1, C3, C6, C8, C9 |
30 |
Multiple-choice questions |
A1 A2 A3 A4 A8 A20 B1 B2 C5 |
Final written test. Competencies assessed: A3, A4, A5, A6, A8, A13, A20. B1, B2, B6 |
70 |
|
Assessment comments |
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a realización das prácticas de laboratorio será facilitada dentro da flexibilidade que permitan os horarios de coordinación e os recursos materiais e humanos. O alumnado a tempo parcial será evaluado únicamente mediante a proba mixta que en su caso incluirá cuestións sobre as prácticas que computarán con un 10% na nota final da proba mixta.
|
Sources of information |
Basic
|
S. M. Colegate y R. J. Molyneux (1993). Bioactive Natural Products: Detection, Isolation and Structural Determination. CRC Press, Boca Raton
H. Dugas y C. Penney (1996). Bioorganic Chemistry, a Chemical Approach to Enzyme Action. Springer-Verlag
K. Faber (2004). Biotransformations in Organic Chemistry. Springer-Verlag
Varios Autores (1999). Molecular Catenanes, Rotaxanes and Knots.. Wiley-VCH, Weinheim
Varios Autores (2000). Molecular Self-Assembly, Organic versus Inorganic Approaches.. Springer-Verlag
R. J. P. Cannell (1998). Natural Products Isolation. Ed. Human Press, New Jersey
Schneider, H. J., Yatsimirsky (2000). Principles and Methods in Supramolecular Chemistry. . Wiley, Chichester
P. Gil Ruiz (2002). Productos Naturales. Ed. Universidad Pública de Navarra, Pamplona
Steed, J. W., Atwood, J. L (2000). Supramolecular Chemistry.. Wiley, Chichester
Beer, P. D., Gale, P. A., Smith, D. K (1999). Supramolecular Chemistry. . Oxford University Press, Oxford
R. B. Silverman (2000). The Organic Chemistry of Enzyme-Catalyzed Reactions. . Academic Press |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Elucidation of Reaction Mechanisms/610500013 | Organic Reactivity and Organometallic Chemistry/610500020 | Green Chemistry/610500021 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|