Identifying Data | 2021/22 | ||||||
Subject (*) | Fluorescence Spectroscopy and Photochemistry | Code | 610509108 | ||||
Study programme |
|
||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | |||
Language |
|
||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||
Prerequisites | |||||||
Department | Departamento profesorado máster Química |
||||||
Coordinador |
|
|
|||||
Lecturers |
|
|
|||||
Web | http://https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias/master-universitario-investigacion-quimica-quimica-industrial/20212022/espectro | ||||||
General description |
Obxectivos da materia O obxectivo xeral da materia é que os alumnos dominen os aspectos básicos da espectroscopia electrónica e especificamente da fluorescencia, así como da fotoquímica. Incidirase especialmente na utilidade da fluorescencia para coñecer o comportamento molecular en estados electrónicos excitados e nas súas aplicacións nos eidos da Química, Bioloxía e Medicina. Despois de cursar esta materia, o alumno debería: • Entender os aspectos básicos da espectroscopia electrónica e de fluorescencia e as propiedades moleculares en estados electrónicos excitados. • Coñecer as técnicas experimentais para medir fluorescencia. • Poder describir os mecanismos de extinción da fluorescencia e a súa utilidade. • Entender os mecanismos de transferencia de enerxía electrónica e a súa utilización para estudos estruturais. • Saber utilizar os distintos métodos baseados na fluorescencia para obter información estrutural e dinámica sobre o entorno molecular e supramolecular. • Coñecer os tipos de sondas de fluorescencia máis importantes e as súas aplicacións. • Ser capaz de realizar medidas de fluorescencia con seguridade e corrección. |
||||||
Contingency plan |
PLAN DE CONTINXENCIA PARA ACTIVIDADES DOCENTES EN REMOTO: As actividades docentes en remoto realizaríanse, de forma síncrona/asíncrona e sempre segundo o horario establecido polo centro, a través dos diferentes medios telemáticos dispoñibles na USC, preferentemente o Campus Virtual e MS Teams. Os seminarios e titorías, así como a comunicación directa tanto entre os propios estudantes como entre estes e o docente, poderán realizarse a través do foro do Campus Virtual, mediante MS Teams ou, en casos excepcionais, mediante correo electrónico. No escenario 2 contémplanse dúas modalidades, presencialidade física ao 100%, cando se trate de grupos reducidos, e/ou a organización docente o permita; e combinación de 50% de presencialidade física e 50% telemática. Na modalidade combinada subdividiranse os grupos de expositivas, que terán docencia presencial alterna, é dicir, a metade do alumnado estará na aula e a outra metade seguirá a clase vía MS Teams. A implementación da modalidade combinada estará condicionada a dispoñibilidade de espazos docentes suficientes. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |