Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A5 |
CE5 - Avaliar axeitadamente os riscos e o impacto ambiental e socioeconómico asociado con produtos químicos especiais |
A6 |
CE6 - Deseñar procesos que impliquen o tratamento ou eliminación de produtos químicos perigosos |
A9 |
CE9 - Valorar, promover e practicar a innovación e o emprendemento na industria e na investigación química. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
CG1 – Innovar en espazos e áreas do campo de traballo, demostrando iniciativa e espírito empresarial |
B8 |
CG3 – Avaliar a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e da investigación química |
B9 |
CG4 - Demostrar capacidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos |
B10 |
CG5 - Usar a terminoloxía científica en inglés para discutir os resultados experimentais no contexto da profesión química |
B11 |
CG6 - Aplicar correctamente as novas tecnoloxías de capturar e organizar a información para resolver problemas na actividade profesional |
B12 |
CG8 - Avaliar a dimensión humana, económica, xurídica e ética na práctica profesional, así como as implicacións ambientais do seu traballo. |
C1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
C2 |
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
C3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
C4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
C5 |
CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer de forma clara a estrutura dunha organización empresarial.
Asimilar o coñecemento do que supón a xestión da produción.
Adquirir os coñecementos básicos de economía empresarial que permitan elaborar, manexar e interpretar: orzamentos, balances, analisis de custos, etc. E coñecer as técnicas de control de custos e márketing. |
AM5 AM6 AM9
|
BM4 BM5 BM6 BM8 BM9 BM10 BM11 BM12
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Organización empresarial. Concepto e funcionamiento |
O sistema organizativo.
Directivos e niveles directivos
Introdución á administración de organizacións empresariais |
Funcións do proceso de administración. |
Introdución ao proceso directivo.
Planificación
Organización
Dirección
Control
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 A6 A9 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 |
12 |
0 |
12 |
Solución de problemas |
A8 |
16 |
0 |
16 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A9 |
28 |
0 |
28 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A7 A8 B8 |
1 |
12 |
13 |
Presentación oral |
A12 B4 C1 |
1 |
3 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases presenciales teóricas |
Solución de problemas |
Evaluación continua del alumno mediante preguntas y cuestiones orales durante el curso. Resolución de problemas y casos prácticos |
Traballos tutelados |
Realización de trabajos e informes escritos |
Proba obxectiva |
Examen final |
Presentación oral |
Exposición oral (trabajos, informes, problemas y casos prácticos) |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
As titorías servirán para aclarar dúbidas e facer un seguimento dos traballos tutelados. Realizaranse na plataforma Teams no horario publicado na páxina web da Facultade.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A8 |
Evaluación continua del alumno mediante preguntas y cuestiones orales durante el curso. Resolución de problemas y casos prácticos |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A7 A8 B8 |
Examen final |
55 |
Presentación oral |
A12 B4 C1 |
Exposición oral de trabajos, informes, problemas o casos prácticos. |
15 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A9 |
Realización de trabajos e informes escritos |
20 |
|
Observacións avaliación |
Para maximizar a aprendizaxe é conveniente que o alumnado prepare previamente as lecturas e textos recomendados E realice todas as actividades expostas polo profesorado. A nota agregada deberá ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10 para superar a materia. Notas para a segunda oportunidade Para a segunda oportunidade (xullo), o estudante que non supere a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar e mellorar as actividades dos outros tres compoñentes da avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Curto Rodríguez, E.; García
Chas, R.; Castro Casal, C. (Coord.) (2012). Fundamentos de Dirección de
Empresas. Pearson. Díez De Castro, J; Redondo
López, C.; Barreiro Fernández, B.; López Cabarcos, M. A. (2002). Administración
de empresas. Dirigir en la sociedad del conocimiento. Pirámide. Robbins, S.; Coulter, M.
(2014). Administración (12º edición). Pearson-Prentice Hall. Robbins, S.; DeCenzo, D.A.
(2009): Fundamentos de administración. Conceptos esenciales y aplicaciones.
Pearson-Prentice Hall. |
Bibliografía complementaria
|
|
Moyano Fuentes, J.? Bruque
Cámara, S.? Maqueira Marín, J.? Fidalgo Bautista, F. y Martínez Jurado, P.
(2011). Administración de empresas. Un enfoque teórico-práctico. Pearson. González Domínguez, F. y
Ganaza Vargas, J. (Coord.) (2007). Principios y fundamentos de gestión de
empresas. Pirámide. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|