Datos Identificativos |
2021/22 |
Asignatura (*) |
Metais en Procesos Biolóxicos |
Código |
610509314 |
Titulación |
Mestrado Universitario en Investigación Química e Química Industrial (Plan 2020) | |
Descriptores |
Ciclo |
Período |
Curso |
Tipo |
Créditos |
Mestrado Oficial |
1º cuadrimestre
|
Primeiro |
Optativa |
3 |
Idioma |
|
Modalidade docente |
Presencial |
Prerrequisitos |
|
Departamento |
Química
|
Coordinación |
Avecilla Porto, Fernando Francisco |
|
Correo electrónico |
|
Profesorado |
Avecilla Porto, Fernando Francisco | Rodriguez Blas, Maria Teresa |
|
Correo electrónico |
fernando.avecilla@udc.es | teresa.rodriguez.blas@udc.es |
|
Web |
|
Descrición xeral |
|
Plan de continxencia |
No caso de que a situación derivada da evolución da pandemia Covid-19 obrigue a limitar o acceso presencial ás actividades planificadas na guía docente para o curso 2020-2021 aplicarase o seguinte plan de continxencia:
1. Modificacións nos contidos:
Os contidos manteranse integramente, tal e como se indican na guía.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen:
Clases maxistrais:
A docencia teórica que se ten previsto impartir de modo presencial de tipo híbrido pasará a impartirse totalmente de modo remoto por medio de Teams. O número de actividades propostas aos alumnos para a súa realización durante as clases de teoría incrementarase para poder manter unha avaliación continua do nivel de seguimento e comprensión.
Clases de resolución de problemas
As clases de resolución de problemas tamén se pasarán a realizar de modo remoto por Teams, mantendo. Ademais pasará a ser obrigatorio enviar un pdf dos exercicios resolto para incorporar a cualificación á avaliación continua desta actividade, substituíndo á supervisión presencial.
Proba mixta:
A proba mixta manterase con características similares, adaptándoa para realizala de maneira telemática, no caso de que non se pode realizar de maneira presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
- Correo electrónico: Diariamente. Os alumnos poderán realizar consultas de todo tipo, relacionadas coa teoría ou os exercicios propostos así como para o seguimento dos traballos tutelados.
Moodle: Diariamente. Os alumnos poden expor dúbidas ou cuestións mediante o foro ou mensaxes.
Teams: Utilizarase para as clases de resolución de problemas e para a atención personalizada que pode ser a petición do alumno concertando previamente a tutoría mediante correo electrónico pero tamén se usará para o seguimento dos traballos tutelados . Tamén se usará para o seguimento dos alumnos con dedicación a tempo parcial.
4. Modificacións na avaliación:
As adaptacións derivan fundamentalmente da supresión das prácticas de laboratorio e da realización dun maior número de actividades asociadas ás sesións maxistrais que entran dentro da avaliación continua:
Seminario: máximo de 1 punto
Traballos tutelados: máximo de 1 punto
Resolución de problemas: máximo de 1 punto
Proba mixta: máximo de 4 puntos
Presentación oral: máximo 2 puntos
Proba de resposta breve: máximo 0,5 puntos
Sesións maxistrales participación: máximo 0,5 puntos.
Non presentado: alumnos que non realizasen a proba mixta
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións
|