Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
B1 |
Learning to learn |
B2 |
Effective problem solving |
B3 |
Application of logical, critical, creative thinking |
B4 |
Working independently on own initiative |
B5 |
Teamwork and collaboration |
B6 |
Ethical, responsible, civic-minded professionalism |
B7 |
Effective workplace communication |
C1 |
Ability to express oneself accurately in the official languages of Galicia (oral and in written) |
C3 |
Ability to use basic information and communications technology (ICT) tools for professional purposes and learning throughout life |
C4 |
Self-development as an open, educated, critical, engaged, democratic, socially responsible citizen, equipped to analyse reality, diagnose problems, and formulate and implement informed solutions for the common good |
C5 |
Understanding importance of entrepreneurship, and knowledge of resources available for people with business ideas |
C6 |
Ability to assess critically the knowledge, technology and information available for problem solving |
C7 |
Acceptance as a professional and as a citizen of importance of lifelong learning |
C8 |
Understanding role of research, innovation and technology in socio-economic and cultural development |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Mellorar no coñecemento do entorno profesional e capacidade de aplicar os coñecementos académicos adquiridos ao entorno profesional. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa ou institución para cada estudante. |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa ou institución para cada estudante. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
0 |
10 |
10 |
Supervised projects |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
100 |
0 |
100 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Summary |
Memoria do traballo realizado durante o período de prácticas. Debe constar das seguintes partes e pola citada orde:
1. INDICE (Debe de recoller os documentos dos que consta o informe)
2. DATOS DO ALUMNO
2.1 Breve información sobre o alumno (apelidos, nome, DNI, dirección de contacto, teléfonos e dirección de correo electrónico)
2.2 Indicar se a memoria foi revisada pola empresa e as condicións de confidencialidade requeridas pola mesma.
3. DATOS DA EMPRESA
3.1 Breve información sobre a empresa (nome, situación, sector de actividade, organigrama, número de empregados, etc...)
4. RESUMO DAS PRÁCTICAS
4.1 Resumen do traballo desenvolvido polo alumno durante o período das prácticas.
5. ACTIVIDADES DESENVOLVIDAS
5.1 Obxectivo das prácticas. Neste apartado débense de recoller os obxectivos que se perseguen co traballo.
5.2 Traballo encomendado. Fundamento teórico e experimental das diferentes actividades desenvolvidas durante o periodo de prácticas tendo en conta, no seu caso, o segredo profesional ao que está obrigado.
5.3 Distribución temporal. Distribución das tarefas realizadas, especificando a duración das mesmas e as unidades ou Departamentos nas que se realizaron.
5.4 Formación recibida. Cursos, programas informáticos, seminarios, charlas, etc...
5.5 Nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal.
6. CONCLUSIÓNS
6.1 Adecuación ás ensinanzas recibidas na Facultade para o desempeño da práctica.
6.2 Valoración persoal da aprendizaxe conseguida ao longo de toda a práctica.
6.3 Valoración do nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal.
6.4 Declaración de responsabilidade do alumno (modelo Anexo I).
7. BIBLIOGRAFÍA E FONTES DE INFORMACIÓN (Bibliografía citada no texto, incluidos os recursos electrónicos)
|
Supervised projects |
A empresa ou institución nomeará un titor, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, e que se encargará das seguintes funcións:
1. Proporcionar ao Centro unha breve descrición do traballo a realizar polo alumno, indicando os coñecementos específicos e habilidades que ha de ter o alumno para levalo a cabo e indicar a formación que adquirirá o alumno durante a realización do traballo.
2. Orientar ao alumno durante a realización do traballo.
3. Elaborar un informe final, dirixido ao Decanato da Facultade no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante.
O alumno terá ademáis un titor académico na Facultade, que será quen revise o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Summary |
|
Description |
A atención personalizada servirá para facer un seguimiento detallado das actividades e da evolución do alumno, contribuíndo á súa avaliación continuada. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
O titor nomeado pola empresa ou institución, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, elaborará un informe final, dirixido ao Decanato do Centro (ANEXO IV), no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante. |
50 |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
Para acadar recoñecemento académico, sempre que a estadía desenvolvida cumpra as condicións especificadas na normativa, o alumno deberá remitir ao Decanato do Centro un relatorio detallado dos traballos e actividades realizadas. Tal relatorio será elaborado dacordo cun modelo (ANEXO VII).
O titor académico revisará o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións o alumno revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación.
O informe do alumno será avaliado pola Comisión de Docencia e Validacións do centro que, tendo en conta o informe do titor da empresas e as recomendacións do titor académico, outorgará a cualificación que aparecerá na acta. |
50 |
|
Assessment comments |
The final grade will be based on the performance of the student during his/her internship and on the quality of the submitted report. It is highly recommended that all students consult the rubric of assessment on the web of Facultade de Ciencias. Those students who do not complete the number of hours requiered at the company/institution or who do no submit the final report on time will have a maximum mark of 4,5 (out of 10). When the total period of time in the company/institution are not fullfilled, the final mark will be proportional to the number of worked hours, and always less than 4,5 (out of 10). Under exceptional circumstances, the student can ask for a waiver to pass the subject without having finished the period of the internship; this application have to be done to the dean of the faculty.
|
Sources of information |
Basic
|
|
En cada caso, o titor/a na empresa ou institución e o titor/a académico/a suxerirán as fontes de información más acaídas ao plan de traballo. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Mathematics 1/610G01001 | Mathematics 2/610G01002 | Physics 1/610G01003 | Physics 2/610G01004 | Biology/610G01005 | Geology/610G01006 | General Chemistry 1/610G01007 | General Chemistry 2/610G01008 | General Chemistry 3/610G01009 | Chemistry Laboratory 1/610G01010 | Analytical Chemistry 1/610G01011 | Analytical Chemistry 2/610G01012 | Physical Chemistry 1/610G01016 | Physical Chemistry 2/610G01017 | Inorganic Chemistry 1/610G01021 | Inorganic Chemistry 2/610G01022 | Organic Chemistry 1/610G01026 | Organic Chemistry 2/610G01027 | Chemistry, Information and Society/610G01031 | Chemistry Laboratory 2/610G01032 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Final Dissertation/610G01043 |
|
Other comments |
Ë recomendable tentar cursar as prácticas pre-profesionais durante o verán anterior a comenzar o cuarto curso, co fin de que o segundo semestre quede máis despexado a nivel horario. |
|