Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A5 |
Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións. |
A6 |
Saber medir e analizar a orixe dos custos e os rendementos obtidos pola entidade auditada. |
A8 |
Saber identificar os riscos de auditoria asociados á probabilidade de erro de cada compoñente importante da información financeira. |
A9 |
Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións. |
A11 |
Saber obter evidencia suficiente e adecuada mediante a realización e avaliación das probas de auditoria que se consideren necesarias. |
B3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
B10 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. |
B12 |
|
C2 |
Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
C3 |
Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
C4 |
Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca. |
C5 |
Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma. |
C6 |
Capacidade de traballo en equipo. |
C8 |
Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria. |
C9 |
Capacidade de resolución de problemas. |
C10 |
Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade. |
C11 |
Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo. |
C12 |
Capacidade para xestionar as tecnoloxías da información e as comunicacións no exercicio da súa actividade profesional. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer el papel que desempeñan, el el ciclo de vida y los componentes de los sistemas de información en el entorno empresarial. |
AP6
|
BP3 BP12
|
CP8 CP12
|
Conocer su entorno jurídico con especial énfasis en la Protección de Datos, la Ley de Firma electrónica, los Servicios de la Sociedad de la Información, la Propiedad Intelectual y los Medios de Pago. |
AP5 AP6 AP8 AP9
|
BP4 BP10 BP12
|
CP8 CP10
|
Conocer en qué consiste la auditoría de los Sistemas de Información Empresarial con soporte TIC. |
AP8 AP9 AP11
|
BP3
|
CP12
|
Saber analizar y valorar, desde el punto de vista de su auditoría y control, los sistemas de información empresarial en funcionamiento. |
AP5 AP8 AP11
|
BP3 BP10
|
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP9 CP11 CP12
|
Saber manejar herramientas de automatización de oficinas y análisis de datos. |
|
BP3
|
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP9 CP12
|
Saber valorar un Sistema de Información Empresarial desde el punto de vista de su contribución al desarrollo de la actividad empresarial así como saber analizar sus riesgos. |
AP8
|
BP4 BP10
|
CP8 CP11
|
Saber detectar y proponer mejoras a los sistemas de información empresarial soportados por TIC. |
|
BP10 BP12
|
CP5 CP8 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Los Sistemas de Información Empresarial. Concepto, funciones y componentes. |
No se precisa mayor detalle |
El ciclo de vida de un Sistema de Información Empresarial. Fases y sus características. Planificación, gestión y control. |
No se precisa mayor detalle |
Auditoría de los Sistemas de Información Empresarial y el Control de Gestión.
|
No se precisa mayor detalle |
Herramientas para la valoración de empresas y el análisis de sus operaciones |
No se precisa mayor detalle. |
Entorno jurídico. |
LOPD
LSSI
Firma Electrónica
Protección jurídica del software y de las bases de datos |
Auditoría de seguridad. |
Física
Lógica. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 A6 A8 A9 A11 B4 B10 C2 C3 C8 C11 |
17 |
34 |
51 |
Seminario |
A5 A6 A8 A9 B3 B10 B12 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 |
20 |
0 |
20 |
Proba obxectiva |
A5 A6 A8 A9 A11 |
2 |
0 |
2 |
Solución de problemas |
A5 A6 A8 A9 A11 C2 C3 C4 C6 C9 C11 C12 |
25 |
50 |
75 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicaciones teóricas y prácticas del temario de la asignatura. |
Seminario |
Discusión en grupos reducidos acerca de los contenidos de la asignatura, en particular, de los trabajos a los que se hace referencia en la "Solución de problemas". |
Proba obxectiva |
Proba de resposta tipo test, de resposta curta, de resposta a desenvolver, exercicios a resolver ou calquera combinación das anteriores sobre os contidos da materia e os exercios resolvidos no aula |
Solución de problemas |
Supuestos prácticos sobre el temario de la asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
1. Na sesión maxistral o alumno pode intervir, logo de petición da palabra, para preguntar, aclarar ou expoñer o seu punto de vista sobre o tema que no momento da súa intervención se estea a tratar.
2. Na solución de problemas o alumno pode intervir tal a iniciativa propia ou por solicitude expressa do profesor.
3. Nos horarios de titoría o alumno será atendido para aclarar aquelas dúbidas que lle xurdan para a preparación da materia. Aínda que non é obrigatorio, se a través do correo electrónico do profesor que imparte o curso ao que pertence o alumno, expón as súas dúbidas e data e hora (dentro das de titoría) en que está interesado en ser atendido, facilitarase a xestión e efectividade destas.
4. Sin á persoa que evacuou a consulta, ésta pode ser publicada en Moodle ou na páxina web do coordinador, xunto ca súa respuesta, coa finalidade de que outros alumnos poidan sacar proveito da mesma. Todo ilo si o profesor a considera oportuna e de interés xeral.
5. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A5 A6 A8 A9 A11 C2 C3 C4 C6 C9 C11 C12 |
Para a Primeira Oportunidade:
1. Elaboración de casos prácticos plantexados polo profesor, nos que se desenrolará algún ou algúns dos aspectos relativos ao contido da materia.
2. Os traballos desenrolaranse en grupos de 4 a 6 alumnos. Excepcionalmente e previa aprobación por parte do Profesor da materia ou do Tutor do grupo, permitiráse outro número de alumnos por grupo.
3. Forma parte esencial da evaluación a discusión do desenrolo do mesmo co Profesor da materia ou Tutor do grupo de desenrolo que se asine ao mismo.
4. Cualquera dúbida acerca deste apartado evaluativo ha de solventarse sustentándose a solución na idea de "evaluación continua".
Para a Segunda Oportunidade: 70% Traballos alternativos aos da evaluación continua |
70 |
Proba obxectiva |
A5 A6 A8 A9 A11 |
Proba de resposta tipo test, de resposta curta, de resposta a desenvolver, exercicios a resolver ou calquera combinación das anteriores sobre os contidos da materia e os exercios resolvidos no aula |
30 |
|
Observacións avaliación |
Na convocatoria adiantada, e só neste caso, faráse unha proba mixta encamiñada a evaluar todas as competencias e contidos propios da materia. Os criterios de puntuación de cada unha das probas daránse a coñecer no momento da proba e suministraránse xunto co enunciado desta. As probas non realizadas puntúan como cero. A calificación de "Non Presentado" otorgaráse ao alumno que participe en menos dun 20% das probas puntuables para a calificación final. As realizadas en fraude supoñen a calificación de cero puntos na evaluación final. O alumno ten que acreditar a súa personalidade de acordo á normativa vixente. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Agás para as datas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor da materia nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación a tempo completo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Piattini, M. G.; Calvo-Manzano, J. A.; Cervera, J. y Fernández, L. (). Análisis y diseño detallado de Aplicaciones Informáticas de Gestión. Madrid: Rama
Piattini Velthuis, M.; Peso Navarro, E. del; y Peso Ruís, M del (). Auditoría de Tecnologías y Sistemas de Información. Madrid: Rama
Piattini Velthuis, M. y otros (). Calidad de los Sistemas de Información. Madrid: Rama
Teaching Soft Group (). Excel 2010 : curso práctico. Madrid: Rama
Arjonilla Domínguez, S. J. y Medina Garrido. J. A (). La gestión de los sistemas de información en la empresa. Madrid: Pirámide
Links en Moodle (). Legislación relacionada con los Sistemas de Información empresarial. .
Davara Rodríguez, M. A. (). Manual de Derecho Informático. Madrid: Ed. THOMSON – ARANZADI
Areito, J. (). Seguridad de la Información. Redes, informática y sistemas de información. Madrid: Paraninfo
Gómez Vieites, Á.y Suárez Rey, C. (). Sistemas de información. Madrid: Rama
O'Brien, J.A.; J.M. Marakas (). Sistemas de Información gerencial. Mexico: McGraw-Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|