Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Pensamento Económico e Institucións Código 611532005
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Río Iglesias, Fernando del
Correo electrónico
Profesorado
Río Iglesias, Fernando del
Correo electrónico
Web http://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-sociais-xuridicas/master-universitario-economia
Descrición xeral Identificar os elementos diferenciadores das principais escolas na historia do pensamento económico e o papel das institucións na economía. Analizar os principais elementos do marco institucional e avaliar a súa incidencia na Economía e Política. Apreciar e sensibilizar sobre a importancia das institucións e os valores de xustiza e equidade.
Plan de continxencia Esta materia impártese na Universidade de Santiago de Compostela. Ver web do curso (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-sociais-xuridicas/master-universitario-economia/20202021/pensamento-economico-institucions-17366-16633-2-96752).

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Identificar los elementos diferenciadores de las principales escuelas en la historia del pensamiento económico y el papel de las instituciones en la economía AM11
AM12
AM13
BM2
BM3
BM4
BM8
BM9
BM10
CM5
CM10
Analizar los principales elementos del marco institucional y evaluar su incidencia en la Economía y Política. AM5
AM10
AM11
AM12
AM13
BM3
BM4
BM8
BM9
CM1
CM2
CM10
Apreciar y sensibilizar sobre la importancia de las instituciones y los valores de justicia y equidad. AM11
AM12
AM13
BM3
BM8
BM9
BM10
CM1

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías