Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber: Identificar os elementos fundamentais que han de ser considerados na formulación e xestión de proxectos sociais para contribuír ao obxectivo dunha xestión social máis eficiente.
Saber facer: Aplicar os coñecementos metodoloxías, técnicas e ferramentas para a definición, planificación e realización de contornas de xestión de procesos e actividades.
Saber ser e saber estar: Achegar elementos de xuízo para aplicar este corpo de coñecemento a proxectos sociais que se articulen dentro de programas e políticas sociais de fontes públicas ou privadas. Apoiar a toma de decisións económicas e sensibilizar sobre a importancia das mesmas para o uso eficiente dos recursos públicos. |
AM1 AM2 AM4 AM7 AM9 AM11
|
BM6 BM8
|
CM2 CM3 CM6 CM9 CM10
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución á análise social para o desenvolvemento de proxectos. |
Introdución á análise social para o desenvolvemento de proxectos. |
Avaliación social de proxectos |
Avaliación social de proxectos |
Planificación e xestión de proxectos |
Planificación e xestión de proxectos |
Financiamento de proxectos de interese público |
Financiamento de proxectos de interese público |
Avaliación integrada de proxectos. |
Avaliación integrada de proxectos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A4 A1 A2 A7 A9 A11 B6 B8 C2 C3 C6 C9 C10 |
5 |
20 |
25 |
Seminario |
A4 A1 A2 A7 A9 A11 B6 B8 C2 C3 C6 C9 C10 |
5 |
20 |
25 |
Proba obxectiva |
A4 A1 A2 A7 A9 A11 B6 B8 C2 C6 C10 |
1 |
8 |
9 |
Sesión maxistral |
B8 C2 C6 C10 |
5 |
10 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
A partir da exposición oral do docente, os estudantes traballarán na aula os temas encomendados. Este traballo poderá tamén supor esforzo e tarefas persoais fose da aula. |
Seminario |
Os estudantes exporán en clase os traballos e haberá unha discusión cos docentes e co resto dos estudantes. |
Proba obxectiva |
Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrerlacionarlos. |
Sesión maxistral |
Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Seminario |
|
Descrición |
Os docentes apoiarán o traballo individual ou en grupo dos estudantes durante a realización dos talleres na aula.
Os docentes apoiarán o traballo individual ou en grupo dos estudantes durante a realización dos seminarios na aula.
As titorías serán virtuais. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A4 A1 A2 A7 A9 A11 B6 B8 C2 C3 C6 C9 C10 |
Presentación dun informe escrito
Presentación oral do tema
Contestación a preguntas |
75 |
Proba obxectiva |
A4 A1 A2 A7 A9 A11 B6 B8 C2 C6 C10 |
Exame escrito |
25 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación na materia baséase nas exposicións e discusións que se desenvolven na aula, que terán unha puntuación de ata 7,5 puntos. En consecuencia, o seguimento regular das sesións é imprescindible. O exame valerá ata 2,5 puntos. Se a cualificación de avaliación continua fose inferior a 2,5 puntos, na segunda oportunidade poderá facerse unha nova presentación e discusión dos traballos. Nesta segunda oportunidade, a puntuación máxima da avaliación continua será de 5 puntos, e o exame valerá 2,5 puntos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Fernández Castro, A. S. (1996). Análisis Coste Beneficio, 2ª Ed. . Tótculo
Gómez Cáceres, D., Jurado Madico, J.A (2001). Financiación global de proyectos. Esic Editorial (Madrid).
Larson, E.W.; Gray, C.F. (2018). Project Management. The managerial process. McGraw Hill Education |
|
Bibliografía complementaria
|
Cuthbert, Neil (2004). A guide to project finance. Denton Wilde Sapte, Londres.
Para, I.; De la Fuente, D. (2016). Dirección Financiera de la Empresa. Un enfoque internacional. McGraw Hill Education
Dailami, Mansoor y Leipziger, Danny (1998). Infrastructure project finance and capital flows: A new perspective. World Development, Vol. 26, No. 7, pp. 1283-1298. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático b. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade deimprimilos 2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cosvalores de sustentabilidade e nos comportamentos persoais e profesionais. 3. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudessexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores derespecto e igualdade. 4. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas,sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un accesoaxeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. 5. Outras: a. No escenario docente semipresencial, combinaríanse sesiónspresenciais e en liña, seguindo as instrucións da institución. b. Ouso de dispositivos electrónicos (ordenadores, tabletas e teléfonos) na aulapoderá autorizarse exclusivamente para usos académicos. c. Requírense coñecementos de inglés, especialmente na comprensión lectora, xa que unha parte do material que se facilitará ao alumnado está nesta lingua. |
|