Identifying Data | 2021/22 | ||||||||||||||
Subject (*) | Privacy and Personal Data | Code | 612539002 | ||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | |||||||||||
Language |
|
||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||
Department | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Dereito Privado Dereito Público |
||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||
Web | http://dereito.udc.es | ||||||||||||||
General description |
-Coñecer o réxime xurídico e os elementos basilares do dereito á protección de datos. -Analizar as novas tecnoloxías que, dun modo máis claro e evidente inciden na privacidade: o big data, o internet das cousas e as redes sociais. -Identificar a capacidade destas tecnoloxías para incidir na esfera persoal e privada do individuo. -Coñecer as caucións e solucións ofrecidas polo Dereito fronte ás potenciais intromisións na súa privacidade. |
||||||||||||||
Contingency plan |
1. Modificacións nos contidos Non haberá modificacións nos contidos en caso de suspensión da actividade presencial 2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se manteñen A docencia pasará a ser telemática ( síncrona ou non) na súa totalidade, mediante úsoo da plataforma Teams. Metodoloxías docentes que se modifican As metodoloxías docentes reforzaranse coas seguintes actuacións, de acordo co criterio de cada un dos profesores responsables de grupo: - Realización de presentacións de Powerpoint con apuntamentos e notas de apoio para facilitar o seu compresnión e suplir as carencias de manuais de apoio. - Realización de titorías grupais non presenciais para liquidar dúbidas sobre as diferentes materias. - Elaboración de vídeos de apoio para facilitar a comprensión do tema e facilitar a identificación das cuestións máis relevantes. - Atención personalizada reforzada a través dos diferentes mecanismos técnicos que ofrece o paquete OFFICE 365 (fundamentalmente chat de TEAMS). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Reforzarase o uso dos medios de atención personalizada non presencial xa previstos na Guía Docente. Durante os horarios de titorización, ou cando así se sinale polo profesorado, os estudantes terán a posibilidade de programar titorías personalizadas mediante a plataforma Teams. 4. Modificacións na avaliación Con carácter xeral, manterase a estrutura da avaliación tanto en primeira como en segunda oportunidade. Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ningunha Palabras descoñecidasCopiar |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |