Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A11 |
Conocimientos y habilidades para comprender y resolver las cuestiones jurídicas propias de la Administración pública electrónica |
A12 |
Conocimientos y habilidades para comprender y resolver las cuestiones jurídicas derivadas de la digitalización del ordenamiento tributario |
A13 |
Conocimientos y habilidades para comprender y resolver las cuestiones jurídicas relativas a los cambios propiciados en el sistema financiero por la revolución digital |
B1 |
Capacidad para planificar y llevar a cabo tareas jurídicas complejas de modo autónomo |
B21 |
Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio CB8 - Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
B22 |
Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnolgías de la información y de la comunicación (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para su aprendizaje a lo largo de su vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
-Obtener conocimientos sobre la aplicación de los principales impuestos a las operaciones y modelos de negocio de la economía digitalizada.
-Obtener conocimiento sobre la regulación de la utilización de las nuevas tecnologías en los procedimientos de aplicación de los tributos
|
AJ11 AJ12 AJ13
|
BJ1 BJ21 BJ22
|
CJ3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. La incidencia de la aplicación de las nuevas tecnologías en la regulación jurídica y la aplicación de los procedimientos tributarios desde la perspectiva de la Administración y de los obligados tributarios
2.Nuevas tecnologías, digitalización económica y ordenamiento jurídico tributario: impacto sobre los principales impuestos (IS, IRPF, IRNR, IVA y gravámenes específicos
3. El derecho tributario internacional y su proyección sobre las operaciones, servicios y modelos de negocio relacionados con las nuevas tecnologías. |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A11 A12 A13 B1 B21 B22 C3 |
13 |
0 |
13 |
Guest lecture / keynote speech |
A11 A12 A13 |
40 |
0 |
40 |
Supervised projects |
A11 A12 A13 B1 B21 B22 |
0 |
10 |
10 |
Speaking test |
B1 B21 B22 |
1 |
1 |
2 |
Document analysis |
A11 A12 A13 B1 B21 B22 C3 |
0 |
5 |
5 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
|
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor en escenarios variados académicos e profesionais. |
Speaking test |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións.
No caso de que como consecuencia da pandemia do Covid-19, tiveran que suspenderse de novo as clases presenciais, a proba poderá consistir nun examen oral ou tipo test, dependendo das circunstancias, realizado polos medios telemáticos oportunos. |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Case study |
|
Description |
A atención personaliza realizarase a través de tutorías personalizadas concertadas cos alumnos |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A11 A12 A13 B1 B21 B22 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor en escenarios variados académicos e profesionais.
A puntuación correspondente a este apartado terá un peso mínimo na calificación final da asignatura dun 20% |
20 |
Case study |
A11 A12 A13 B1 B21 B22 C3 |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo.
A puntuación correspondente a este apartado terá un peso mínimo na calificación final da asignatura, do 20%
|
20 |
Speaking test |
B1 B21 B22 |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións.
No caso de que como consecuencia da pandemia do Covid-19, tiveran que suspenderse de novo as clases presenciais, a proba poderá consistir nun examen oral ou tipo test, dependendo das circunstancias, realizado polos medios telemáticos oportunos.
A puntuación correspondente a este apartado terá un peso mínimo na calificación final da asignatura dun 60% |
60 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Moreno González (2017). Tendencias y desafíos fiscales de la economía digital. Pamplona, Aranzadi |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|