Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono |
A10 |
E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono |
A11 |
E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
-Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base de ser orixinais nun contexto de investigación
-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos
-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos sobre as responsabilidades sociais e éticas
-Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións a públicos especializados e non especializados
-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe autónomo
-Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos Estudos Ingleses,
-Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses
|
|
BI11 BI12 BI14
|
|
-Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses
-Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes
-Autonomía progresiva na aprendizaxe (ex. procuras propias de recursos de información)
-Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico
-Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación
|
|
BI10 BI11 BI13 BI14 BI15
|
|
-Coñecemento dos modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono
-Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos
-Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións |
AI9 AI10 AI11
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción
2. O traballo de investigación (tipos e aspectos)
3. A escritura do traballo
4. Obxectivos, metodoloxía, corpus, argumentación e estructura
5. Traballar con datos e fontes
6. O traballo con outros materiais
7. Requisitos lingüísticos
8. Manuais de estilo
9. Presentación e publicación dun traballo de investigación
10. Cuestións legais
11. Outras aplicacións da investigación literaria e cultural
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A9 A10 A11 |
2 |
18 |
20 |
Presentación oral |
B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
5 |
0 |
5 |
Seminario |
B10 B11 B13 B14 B15 |
10 |
40 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Os proxectos supervisados incluirán, entre outros, traballo online. |
Presentación oral |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado expón traballos.
A presentación oral será un dos exercicios prácticos realizados polos/polas estudantes. |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema ou dunha lectura. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
Haberá sesións teóricas e prácticas, como tamén debates de clase. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Estou a disposición do estudantado no meu gabinete nas horas de titoría, como tamén a través do teléfono e o correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
-Preparación dunha presentación oral |
20 |
Seminario |
B10 B11 B13 B14 B15 |
-Participación na clase, durante as sesións presenciais e a través doutros medios (e-mail, fórums de debate, plataforma virtual) |
30 |
Traballos tutelados |
A9 A10 A11 |
As actividades poden incluír:
-Resumos críticos e/ou recensións das lecturas obrigatorias.
-Escribir un resumo (obxectivos de investigación, enfoque, método, datos, resultados esperados) xunto coas súas palabras crave.
-Escribir un ensaio de investigación
|
50 |
|
Observacións avaliación |
-Para aprobar esta materia, hai que sacar polo menos un 5 (sobre 10) EN CADA UNHA das actividades asignadas (i.e. traballos, presentación, etc.) e polo menos un 5 (sobre 10) na NOTA FINAL. -Dado que o máster
contempla a aprendizaxe tanto presencial como a distancia, os/as estudantes
deben asistir ás sesións na aula de clases, a menos que solicitasen e obtivesen
a exención oficial da devandita asistencia. Neste caso, a avaliación realizarase
da seguinte maneira: participación a través de canles como correo electrónico, foros
de discusión, plataforma virtual, etc. (10%); exame oral ou escrito (20%);
outras formas de traballo escrito (50%); e presentación oral, xa sexa en vivo ou
gravada (20%). Estas normas son extensibles ao alumnado que, por causas debidamente xustificadas, non puidese acceder ao método de avaliación continua especificado arriba. -Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado. -Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades. -Como di a guía común, as competencias totais a adquirir nesta materia son: CB6, CB7, CB9,
G01, G02, G04, G05, G06, G08, G09, G10, E09, E10, E11. -Todos os traballos deberán ser entregados en tempo e forma para evitar así unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos. -O profesorado pode usar o servizo de detección do plaxio “Turnitin” para revisar o traballo do estudiantado. O plaxio en calquera actividade significará a cualificación de "cero" na mesma. -Se a coordinadora considérao conveniente, poderá haber temas de auto-estudo por parte do alumnado (ex. para ampliar coñecementos). Estes materiais, que non serán obxecto de avaliación, serán provistos en Moodle.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
(Bibliografía básica) Altick, Richard D., and John Fenstermaker.The Art of Literary Research. W. W.
Norton & Co., 1992. Bourdieu, Pierre, et al. Academic
Discourse: Linguistic Misunderstanding and Professional Power. Stanford UP, 1994. Canagarajah, A. Suresh. Critical
Academic Writing and Multilingual Students. The U of Michigan
P, 2002. The
Chicago Manual of Style. The U of Chicago P, 2010. Da Sousa Correa, Delia, and W. R. Owens, editors. The Handbook to Literary Research.Routledge,
2009. Durham, Meenakshi Gigi, and Douglas M. Kellner, editors. Media and Cultural Studies: Keyworks.
Wiley-Blackwell, 2012. Henry, D. J., and A. Dorling Kindersley. Writing for Life: Paragraph to Essay. Longman, 2007. The
Hodges Harbrace Handbook. Wadsworth, 2010. Leitch, Vincent B., et al, editors. The Norton Anthology of Theory and Criticism. W. W. Norton & Co., 2010. MLA
Handbook. Modern Language Association, 2021. Soriano, Ramón.
Cómo se escribe una tesis. Guía práctica
para estudiantes e investigadores. Berenice, 2008. Walker, Melissa. Writing
Research Papers.A Norton Guide. W. W. Norton & Co., 1996. Wisker, Gina. The
Postgraduate Research Handbook. Palgrave Macmillan,
2007. (Webs básicas) MLA Style Center. Modern Language Association of America, 2021, style.mla.org/. Accessed 16 July 2021. The Norton Introduction to Literature. wwnorton.com/college/english/litweb10/writing/. Accessed 16 July 2021. The Purdue OWL Family of Sites. The Writing Lab and OWL at Purdue and Purdue University, 2008, owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/mla_style/mla_formatting_and_style_guide/mla_formatting_and_style_guide.html. Accessed 16 July 2021. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|