Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A12 |
Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades hispanofalantes. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprensión auditiva: comprender distintos tipos de discurso auténtico, programas de radio e televisión, ponencias, anécdotas, interacciones entre varios falantes á vez, entrevistas, debates... |
A2 A6 A10 A11
|
B8 B9 B10
|
C2 C3 C8
|
Competencia lectora: comprender una variedade de textos auténticos procedentes da prensa, obras de ficción, documentos, materiales de promoción ou de publicidade. |
A1 A6 A8 A9 A11 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B8 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Lingua e uso: poseer un vocabulario xeral amplo; coñecer frases e colocacións comúns, matices, verbos con partícula, xeitos de enlazar oraciones; realizar transformacións gramaticais con soltura. |
A6 A8 A9
|
B4 B5 B6 B7 B8
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Escritura: saber redactar varios tipos de textos, como informes, reseñas, textos informativos, propostas... |
A1 A2 A6 A8 A9 A11 A12 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Gramática: demostrar comprensión e dominio da gramática inglesa acordes con un nivel C1. |
A6 A8 A12 A15 A18
|
B3 B5 B6 B7 B8 B10
|
C2 C3 C4 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Gramática |
1.1. O infinitivo o xerundio: forma e uso
1.2. Inversión
1.3. O subxuntivo
1.4. O comparativo. Construccións de comparativo
1.5. Rexistro |
Vocabulario |
2.1. Números, gráficos...
2.2. Turismo e hospitalidade
2.3. Persoas e relacións
2.4. Temas mundiais
2.5. Pensar e sentir |
Expresión escrita |
3.1. Habilidades de presentación
3.2. Informes.
3.3. Reseñas
3.4. Folletos informativos e anuncios |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A6 A12 A15 A18 B3 B6 B9 C3 C2 |
2 |
15 |
17 |
Proba oral |
A6 A9 B4 B7 B8 B10 C2 C5 C6 |
1 |
6 |
7 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 A10 A15 A18 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 C4 C2 |
20 |
15 |
35 |
Seminario |
A1 A6 A10 A18 B6 C2 |
18 |
15 |
33 |
Sesión maxistral |
A2 A6 A8 A11 A15 B1 C8 C7 |
25 |
25 |
50 |
Análise de fontes documentais |
A2 A8 A11 B5 B6 C2 |
6 |
0 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba a realizar a finais do cadrimestre para evaluar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio da gramática, sintaxis e campos semánticos especializados. Os tipos de preguntas variarán seguindo un formato similar ós exercicios realizados durante o curso. |
Proba oral |
Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.
|
Portafolios do alumno |
O alumno irá recompilando as distintas tarefas realizadas durante o curso seguindo os modelos dos contidos do curso. |
Seminario |
Sesións prácticas onde se realizarán lecturas de contidos relacioadas cos temas vistos no apartado de vocabulario, así como o uso de material audiovisual para discusión e debate en clase.
|
Sesión maxistral |
Transmisión de coñecementos teóricos específicos dos contidos deseñados para o curso. |
Análise de fontes documentais |
Prácticas de análisis de textos.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Sesión maxistral |
Portafolios do alumno |
Proba oral |
|
Descrición |
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría presencial, ou ben a través do correo electrónico e o foro da plataforma Moodle, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A6 A10 A18 B6 C2 |
Probas de lectura e vocabulario (10%)
Exercicios de escoita para evaluar o nivel de comprensión en lingua inglesa (10%) |
20 |
Sesión maxistral |
A2 A6 A8 A11 A15 B1 C8 C7 |
Terase en conta a participación activa do alumnado durante as sesións maxistrais. |
5 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 A10 A15 A18 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 C4 C2 |
Redacciones dos temas estudados no curso que deberán presentar a estructura vista en clase. |
15 |
Proba oral |
A6 A9 B4 B7 B8 B10 C2 C5 C6 |
Exposición dun proxecto en grupo (15%) no que se valorará ademais as habilidades de presentación (5%) |
20 |
Proba obxectiva |
A6 A12 A15 A18 B3 B6 B9 C3 C2 |
Exame final escrito que consistirá nunha combinación dos seguintes exercicios: práctica de vocabulario; comprensión de textos; traducción de textos breves ao inglés; descrición de gráficas que ilustran tendencias de diferentes temas... |
40 |
|
Observacións avaliación |
- Para SUPERAR A MATERIA os alumnos deberán reunir as siguientes condicións:
1º. A nota mínima en cada un dos siguientes apartados "proba oral ", "portafolio do alumno" e "seminario" terá que ser un 40%. A media distos apartados ten que acadar os 5 puntos sobre 10 para facer media coa proba obxetiva (= exame escrito). 2º. É obrigatorio acadar un 50% na proba obxetiva para facer media cos apartados mencioados no apartado anterior. Entrega de traballos Non se aceptarán traballos entregados fora de prazo se non está debidamente xustificado. Os traballos con evidencia de plaxio recibirán un 0. Usaranse programas específicos para detectalo. - Calificación de NON PRESENTADO
Para obter a calificación de NON PRESENTADO (NP) os alumnos non poden haber realizado a PROBA OBXETIVA (= examen final), nin a proba oral, nin haber entregado máis do 50% dos exercicios de evaluación continua. O alumno que NON supere na primeria oportunidade a asignatura terá unha segunda oportunidade en xullo. Se o alumno superou o exame escrito ou a evaluación continua, manterase a nota na segunda oportunidade. Se non se aprobou o exame oral, o alumno terá que facer un exame oral individual (dirase o contido de dita proba así como a data e lugar do exame). Por último, se non se superou algunha das outras probas, indicarase o traballo a realizar e a data de entrega. Nesta convocatoria o exame
escrito valdrá un 40%, o exame oral 20% e o traballo 40%. O alumno que teña dispensa académica recoñecida será evaluado seguindo as mesmas indicaciones que figuran no apartado da oportunidade de xullo. O alumno terá que poñerse en contacto co profesor tan pronto como teña concedida a dispensa. - Os alumnos da oportunidade adelantada terán que realizar un exame escrito (70%) e unha proba oral (30%)
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Barnet, Sylvan, Bellanca Pat & Stubbs, Marcia (2014). A short guide to college writing. Harvard University Press
Quirk, Randolph & Siney Greenbaum (1985). A University Grammar of English. London: Longman
Hewings, Martin (2013). Advanced Grammar in Use: a Self-study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English; with Answers and CD-ROM. Cambridge University Press
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and voabulary. London: MacMillan
Tims, Nicholas et al. (2014). Face2face Advanced Workbook. Cambridge: CUP
Burgess, Sally & Amanda Thomas (2014). Gold Advanced Coursebook. Harlow: Pearson
Edwards, Lynda & Jacky Newbrook (2014). Gold Advanced. Maximiser with key. Harlow: Pearson
Lewis, Susanne (2018). Presentation skills for non-native speakers. Independentle published
Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
Sharpley, Richard & David J.(eds.) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press |
|
Bibliografía complementaria
|
Thirn, Sheila (2013). Advanced - Student's Book (Real Lives, Real Listening). Harper Collins
Wallwork, Adrian (2013). English for Academic Research: Grammar, Usage and Style (English Edition). Springer
Wallwork, Adrian (2010). English for Presentations at international conferences. Springer
McCarthy, Michael & O'Dell, Felicity (2017). English phrasal verbs in use advanced. (2nd edition). Cambridge
McCarthy, Michael & O'Dell, Felicity (2017). English Vocabulary in use. Advanced (3rd edition). Cambridge
Jones, Christopher (1996). Listening 4 Advanced Student's Book (Cambridge Skills for Fluency). Cambridge
Allsop, Jake (2006). Test your phrasal verbs (Penguin English guides. Penguin |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa 3/613G03015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa e os seus Usos 1/613G03020 |
|
Observacións |
<p>Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral.
Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo</p> |
|