Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Os/as alumnos/as que cursen satisfactoriamente esta materia han de ser capaces de comprender a lingua italiana nun 100 % e de expresarse nun nivel lingüístico medio-alto. |
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Tempi verbali. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2 Il congiuntivo.
1.3 Il condizionale. |
2. La subordinazione. |
2.1 La subordinata temporale.
2.2 La subordinata causale.
2.3 La subordinata finale.
2.4 La subordinata modale.
2.5 La subordinata consecutiva.
|
3. La voce passiva. |
3.1 Uso e costruzione della voce passiva. |
4. I pronomi relativi. |
4.1. Studio ed uso dei pronomi relativi. |
5. Lingua e cultura. Approfondimenti di cultura, musica e stili di vita italiani. |
5.1 La musica.
5.2 La letteratura italiana.
5.3 Cenni di storia italiana.
5.4 I dialetti italiani.
5.5 L'arte in Italia. |
6. La lingua italiana nella vita di tutti i giorni. |
6.1 Le festività.
6.2 Le fasi della vita.
6.3 Gli animali e la natura.
|
7. L'uso dei social network. |
7.1. Uso del social network comune a tutti gli studenti (Facebook, Twitter, Instagram) per migliorare alcune competenze linguistiche. L'attività è facoltativa. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Speaking test |
A15 B1 B3 C5 C6 C8 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Oral presentation |
A15 B3 B6 C2 C5 |
0.5 |
3 |
3.5 |
ICT practicals |
C8 |
1 |
0 |
1 |
Directed discussion |
A15 B1 B3 C6 |
6 |
6 |
12 |
Workbook |
A15 B3 B6 |
1 |
10 |
11 |
Guest lecture / keynote speech |
C7 C8 |
16 |
16 |
32 |
Mixed objective/subjective test |
A15 |
4 |
28 |
32 |
Introductory activities |
B1 C6 |
10 |
5 |
15 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Speaking test |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumno no coñecemento e a competencia da lingua falada |
Oral presentation |
Exposición na aula dun tema proposto de antemán polo profesor. |
ICT practicals |
Prácticas a través de TIC para o coñecemento e o uso dos recursos da bibliografía e dos programas relacionados coa materia. |
Directed discussion |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, seguindo para iso as pautas marcadas previamente polo profesor. |
Workbook |
Realización de lecturas fose e dentro da aula. |
Guest lecture / keynote speech |
Clases de carácter teórico e práctico impartidas polo profesor sobre os contidos da materia. |
Mixed objective/subjective test |
Proba con preguntas de diversa índole que permite avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas polo alumno nas diferentes destrezas. |
Introductory activities |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Introductory activities |
Directed discussion |
|
Description |
A aprendizaxe colaborativa, a discusión dirixida, e as prácticas de laboratorio así como a exposición oral dirixida realizaranse dentro da aula. Deste xeito esta metodoloxía permite que o tempo de atención divídase entre todos os/as alumnos/as. A proba oral será individual. Así mesmo, levarán a cabo sesións de titorías de carácter individual. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Introductory activities |
B1 C6 |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercizos en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
20 |
Mixed objective/subjective test |
A15 |
Proba escrita con preguntas de diverso carácter para avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas |
35 |
Speaking test |
A15 B1 B3 C5 C6 C8 |
Avaliaranse os coñecementos así como as competencias relativas ao nivel falado da lingua |
20 |
Oral presentation |
A15 B3 B6 C2 C5 |
Terase en conta tanto a elaboración como a presentación, como o grao de corrección lingüística adquirido no nivel oral. |
20 |
Guest lecture / keynote speech |
C7 C8 |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación activa na aula. Non se adquirirá a puntuación se se produce unha falta de asistencia superior ao 10 %. |
5 |
|
Assessment comments |
Criterios
de avaliación: na primeira oportunidade, o/a alumno/a ten que cumprir as seguintes
condicións: aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral. Facer polo menos
a metade das actividades propostas na avaliación. Non se terán en conta as
actividades entregadas fóra de prazo. Considerarase como Non Presentado o alumnado
que non se presente ás Probas mixta e oral. Os exercicios terán que entregarse
até o último día de clase. A exposición oral realizarase nas últimas horas da
clase (poden ser unha o máis semanas, segundo a cantidade de alumnos/as. Neste
caso realizarase a proba en orde alfabética). Estas datas poden variar. Faranse
oficiais nas aulas. Na segunda oportunidade se o/a alumno/a aprobou o conxunto
das probas mixta e oral so terá que completar as actividades restantes. Os
exercicios poderán entregarse até o día do exame. Non se aceptarán exercicios
fora deste prazo. A exposición oral terá lugar o mesmo día do exame. Se o/a estudante
non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de
xullo. No caso de non ter feitas o suspensas as demais actividades tamén terá
que repetilas. Ao comezo do curso darase un calendario de entrega dos traballos
e as diferentes actividades da avaliación. O estudantado
con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberá presentarse ao
comezo do curso para recibir indicacións sobre como aprobar o exame, e recibir
avaliación continua ao longo de todo o curso. Terá que examinarse nas datas
oficiais como o resto dos/das alumnos/as e entregar ou realizar o resto das
actividades nunha data a convir coa profesora. Os traballos
presentados polo alumnado poderán ser incorporados ao Turnitin, ferramenta para
a detección do plaxio así como de traballos previamente presentados nesta ou
noutras universidades, incluso polo mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza
algunha destas circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas
nas Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos
de grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).
|
Sources of information |
Basic
|
Carrera Díaz, M. (1994). curso de lengua italiana. Barcelona: Ariel
Londero, Eleanor (1999). diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grjalbo
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Il Mulino
Arbia, M.T. (2006). Italiano: gramática esencial. Barcelona: Difusión
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana . Hueber, Alma Edizioni |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Idioma Moderno: Italiano/613G03050 | Modern Language 2: Italian/613G03053 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Modern Language 4: Italian/613G03059 |
|
|