Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Introducción á Teoría de Xogos Código 614493118
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Matemáticas
Coordinación
García Jurado, Ignacio
Correo electrónico
ignacio.garcia.jurado@udc.es
Profesorado
García Jurado, Ignacio
Correo electrónico
ignacio.garcia.jurado@udc.es
Web http://dm.udc.es/profesores/ignacio
Descrición xeral O obxectivo deste curso é presentar os principais modelos, conceptos e resultados da teoría de xogos, así como algunhas aplicacións da devandita teoría nas ciencias sociais, con especial énfase na economía.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non haberá modificacións nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen.
Mantéñense todas as metodoloxías docentes.
*Metodoloxías docentes que se modifican.
Non haberá ningunha modificación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Usarase para consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Teams: Utilizarase para dar clases e para as titorías nos horarios habituais.
- Páxina web do máster: Utilizarase para proporcionar material aos alumnos.
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación. Observacións de avaliación:
Ningunha.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non haberá modificacións.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecemento dos resultados teóricos incluídos no programa AM16
AM17
AM21
AM22
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP17
BP18
BP19
BP20
BP21
CP11
CP13
CP14
CP15
Capacidade para aplicar correctamente os coñecementos obtidos á modelización e resolución de problemas de toma de decisións en interacción con outros decisores AM16
AM17
AM21
AM22
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP17
BP18
BP19
BP20
BP21
CP11
CP13
CP14
CP15

Contidos
Temas Subtemas
Xogos en forma estratéxica. Introdución á teoría da utilidade, definición e exemplos de xogos en forma estratéxica, equilibrio de Nash, estratexias mixtas en xogos finitos, xogos bimatriciales, xogos bipersonales de suma nula, xogos matriciales, refinamentos do equilibrio de Nash.
Xogos en forma extensiva. Definición, clasificación e exemplos de xogos en forma extensiva, equilibrio de Nash, relacións entre a forma extensiva e a forma estratéxica, equilibrio perfecto en subjuegos.
Introdución aos xogos cooperativos. Definición e exemplos de xogos TU, o core, o valor de Shapley.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A16 A21 A22 B1 B4 B5 B17 B19 B20 B21 C11 C14 C15 35 70 105
Solución de problemas A16 A17 A21 A22 B1 B2 B3 B4 B5 B17 B18 B20 B21 C11 C13 C14 C15 3 12 15
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases impartidas con portátil e Teams. Fomentarase a participación do alumnado nas clases. Poñerase a disposición do alumnado os apuntamentos do profesor e coleccións de exercicios resoltos.
Solución de problemas Resolución de problemas e cuestións teóricas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Solución de problemas
Descrición
En todos os casos se tratará de adaptarse ás peculiaridades do alumnado á hora de desenvolver cada unha das metodoloxías.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A16 A21 A22 B1 B4 B5 B17 B19 B20 B21 C11 C14 C15 A asistencia e participación nas sesións maxistrais valorarase ata con dez puntos. 10
Solución de problemas A16 A17 A21 A22 B1 B2 B3 B4 B5 B17 B18 B20 B21 C11 C13 C14 C15 Realización persoal de cuestións teóricas e problemas ao longo do curso. Valorarase ata con noventa puntos. 90
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Osborne M. y Rubinstein A. (1994). A Course in Game Theory. The MIT Press
González-Díaz J., García-Jurado I. y Fiestras-Janeiro M.G. (2010). An Introductory Course on Mathematical Game Theory. American Mathematical Society
Owen G. (1995). Game Theory. Academic Press
Myerson, R. (1991). Game Theory. Analysis of Conflict. Game Theory. Analysis of Conflict
Casas Méndez B., Fiestras Janeiro M.G., García Jurado I. y González Díaz J. (2012). Introducción a la teoría de juegos. USC editora
Sanchez Rodríguez E. y Vidal Puga J. (2014). Juegos coalicionales. Universidade de Vigo

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Modelos Interactivos da Investigación Operativa/614493025
Xogos Cooperativos/614493026

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías