Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Instrumentación e Procesamento para Aplicacións Biomédicas | Código | 614535012 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | |||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Sen cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas. *Metodoloxías docentes que se modifican O ensino será telemático e as clases desenvolveranse de maneira síncrona no horario oficial de clases. Pode ser que, por razóns subrevenidas, algunhas das clases sexan realizadas de forma asíncrona, o que se comunicará ao alumnado con anticipación. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado As titorías serán telemáticas e requirirán cita previa. 4. Modificacións na avaliación As actividades de avaliación que non se poidan levar a cabo en persoa, se non poden posporse, levaranse a cabo telemáticamente a través das ferramentas institucionais en Office 365 e Moodle. Neste caso, requirirase a adopción dunha serie de medidas que requirirán que o alumnado teña un dispositivo cun micrófono e unha cámara, mentres non se dispoña dun software de avaliación adecuado. Pódese chamar a cada estudante para unha entrevista para comentar ou explicar parte ou a totalidade da proba. A duración das actividades telemáticas será dun máximo de 1 hora nas probas de avaliación continua e de 2 horas no caso dun exame final. NOTA: Nestes escenarios, pode cambiar o tipo de actividades que se realizarán ou a modalidade, pero non a súa contribución xeral á cualificación final (a porcentaxe de ponderación). 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |